آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.60.9.0 Werewolf Browser نصب مرورگر گرگینه برای اندروید

دانلود Werewolf Browser برای اندروید

Werewolf Browser مرورگری سریع می باشد که کار کردن با آن آسان می ابشد. می توانید مروری امن در وب را تجربه کنید. این اپلیکیشن نه تنها وب سایت های خبری مختلف را به شما پیشنهاد می کند، بلکه لینک هایی سریع برای وب سایت های محبوب شما فراهم می کند. می توانید با سرعت بالایی جست و جو انجام دهید. این نرم افزار قادر به preload کردن صفحات وب می باشد که سرعت افزایش مرور را افزایش می دهد. در Werewolf Browser قادر به جست و جو کردن در حالت incognito هستید. در این حالت تاریخچه ای ذخیره نمی شود و می توانید امن تر جست و جو انجام دهید. این اپلیکیشن وب سایت های معروفی نظیر فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و ... را در دسترس شما قرار می دهد.

رابط کاربری برنامه دوستانه می باشد و کار کردن با آن لذت بخش می باشد. می توانید در موتورهای جست و جوی مختلف، جست و جو انجام دهید که شامل Google, Yahoo, Ask, AOL, Baidu, و Bing می باشد. این نرم افزار بیش از نیم میلیون کاربر دارد. Werewolf Browser امتیاز 4.4 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. باگ های گزارش شده در نسخه های قبلی به شکل کامل برطرف شده است و اکنون با خیال راحت می توانید از برنامه استفاده کنید. Werewolf Browser بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست. دانلود کروم اندروید , دانلود فایرفاکس فوکوس , دانلود فایرفاکس اندروید و دانلود Yandex Browser از دیگر مرورگرهای مفید اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Werewolf Browser :


- دارای بیش از نیم میلیون کاربر

- رابط کاربری مناسب

- کسب امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی

- پشتیبانی از موتورهای جست و جوی مختلف

- مرور سریع در وب

- نمایش وب سایت مورد علاقه شما

- preload کردن وب سایت ها

تصاویری از محیط نرم افزار Werewolf Browser :


دانلود Werewolf Browser برای اندروید  دانلود Werewolf Browser برای اندروید  دانلود Werewolf Browser برای اندروید  دانلود Werewolf Browser برای اندروید


پسورد فایل :
کپی