آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0.12 Quick Dial برنامه تماس سریع برای اندروید

دانلود Quick Dial برای اندروید

Quick Dial نرم افزاری کاربردی برای تماس گرفتن با دیگران می باشد. این اپلیکیشن از تماس های واتس آپ نیز پشتیبانی می کند و در صورتی که روی گوشی خود واتس آپ نصب کرده باشید می توانید از طریق لیست مخاطبانی که در این نرم افزار نشان داده می شود با مخاطبان خود تماس بگیرید. این نرم افزار به شکل خاص برای سالمندان طراحی شده است. با این حال تمام افراد می توانند از ویژگی های مختلف آن استفاده کنند. این نرم افزار لیست مخاطبین را در قالب مجموعه ای از تصاویر مربعی شکل نشان می دهد. با ضربه زدن روی هر مخاطب، می توانید با فرد مورد نظر خود تماس برقرار کنید. این ویژگی کار یافتن مخاطبین را بسیار راحت می کند. با ضربه زدن روی هر مخاطب، دو گزینه به شما نشان داده می شود.

می توانید تماس عادی برقرار کنید یا از طریق واتس آپ به مخاطب خود زنگ بزنید. ویرایش کردن اطلاعات مخاطبین به راحتی انجام می شود. می توانید مخاطبین دلخواه خود را به سرعت اضافه کنید. علاوه بر این قادر به ایجاد ترتیب دلخواه برای مخاطبین خود هستید. امکان پشتیبان گیری از اطلاعات در فضای ابری، و بازیابی آن ها نیز وجود دارد. می توانید سایز دلخواه خود را برای آیکون هایی که مخاطبینتان را نشان می دهند انتخاب کنید. Quick Dial بر روی اندروید 6 به بالا بدون مشکل اجرا می شود.

ویژگی های نرم افزار Quick Dial :


- دارای بیش از ده هزار کاربر

- نمایش تصویر مخاطبین

- ایجاد ترتیب دلخواه

- تماس گرفتن به شکل عادی یا با واتساپ

- مناسب سالمندان

- پشتیبان گیری از اطلاعات در فضای ابری

- تنظیم کردن سایز مخاطبین

تصاویری از محیط نرم افزار Quick Dial :


دانلود Quick Dial برای اندروید  دانلود Quick Dial برای اندروید  دانلود Quick Dial برای اندروید  دانلود Quick Dial برای اندروید  دانلود Quick Dial برای اندروید


پسورد فایل :
کپی