آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار Tidy Gallery 1.37 برنامه مرتب کننده گالری برای اندروید

دانلود Tidy Gallery برای اندروید

Tidy Gallery نرم افزاری بی نظیر برای مدیریت کردن عکس ها می باشد. اگر می خواهید تصویری را نگه دارید آن را به راست بکشید و اگر می خواهید حذف شود، آن را به چپ بکشید. این اپلیکیشن قادر به مرتب کردن گالری شما در کمترین زمان ممکن است. می توانید فضای قابل توجهی از سیستمتان را با کمک این برنامه آزاد نمایید. امکان فیلتر گذاری روی تصاویر بر اساس شرط های مختلف وجود دارد. به عنوان مثال می توانید عکس هایتان را بر اساس سایزشان مرتب کنید. این اپلیکیشن حتی قادر به نشانه گذاری عکس های مشابه نیز هست.

در Tidy Gallery می توانید آلبوم های دلخواه خود را ایجاد کنید و عکس ها و فیلم هایتان را به آن ها اضافه نمایید. امکان انتقال عکس به آلبوم با کشیدن و انداختن آن در فولدر مربوط به آلبوم وجود دارد. می توانید جزئیات عکس ها و فیلم هایتان را مشاهده کنید. Tidy Gallery قادر به پیدا کردن اسکرین شات ها نیز می باشد. می توانید بر اساس تاریخ عکس هایتان را مرتبط کنید. امکان مقایسه کردن عکس ها با یک دیگر وجود دارد. اشتراک گذاری عکس ها به راحتی انجام می شود. به عنوان مثال می توانید عکس دلخواهتان را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و سپس آن ها را از روی گالری حذف کنید. Tidy Gallery بر روی اندروید 6 به بالا قابل اجرا می باشد.

ویژگی های نرم افزار Tidy Gallery :


- مدیریت آسان تصاویر

- ایجاد آلبوم های تازه

- اشتراک گذاری سریع مدیا

- یافتن عکس های تکراری

- مرتب کردن بر اساس حجم تصاویر

- فیلتر گذاری زمانی بر روی عکس ها

- اصلاح کردن تغییرات انجام شده

تصاویری از محیط نرم افزار Tidy Gallery :


دانلود Tidy Gallery برای اندروید  دانلود Tidy Gallery برای اندروید  دانلود Tidy Gallery برای اندروید  دانلود Tidy Gallery برای اندروید  دانلود Tidy Gallery برای اندروید


پسورد فایل :
کپی