آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.8 Widget iOS 14 - iWidget ابزارک های ios 14 برای اندروید

دانلود Widget iOS 14 iWidget برای اندروید

Widget iOS 14 - iWidget ترکیبی از ابزارک های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. این برنامه جدیدترین ویجت های آیفون را داراست که شامل ابزارک های مرتبط با تقویم، باتری، زمان، گالری، اسلایدشو، ساعت آنالوگ، ساعت جهانی، تقویم بزرگ و بسیاری دیگر می شود. توسعه دهندگان این برنامه وعده داده اند در نسخه های آتی، ابازرک های جدیدتری نیز اضافه شود. تلاش کنید از ابزارک ها با ابعاد ضریب چهار، مثلا 9x4 استفاده کنید. چرا که تمام ابزارک ها با این سایز طراحی شده اند و به بهترین نحو در این سایز نشان داده می شوند. با این حال می توانید سایز آن ها را تغییر دهید و به شکل دلخواه در بیاورید. اگر می خواهید از ابزارک فیتنس استفاده کنید، google calandar را به کار بگیرید.

چرا که سایر اپلیکیشن ها ممکن است با این ابزارک سازگار نباشند. Widget iOS 14 - iWidget بیش از صد هزار کاربر از سراسر جهان به خود اختصاص داده است. باگ های نسخه های قبلی برطرف شده است و اکنون با خیال راحت می توانید از برنامه استفاده نمایید. Widget iOS 14 - iWidget امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است و با تبلت ها نیز سازگار می باشد. کار با ابزارک های این برنامه آسان می باشد و روی انواع والپیپرها می توانید از آن ها استفاده کنید. Widget iOS 14 - iWidget بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Widget iOS 14 - iWidget :


- کسب امتیاز 4.3 از 5 در گوگل پلی

- ابزارک های زمانی

- ابزارک تقویم

- دارای ویجت گالری اسلایدشو

- ابزارک تناسب اندام

- ابزارک باتری

- رابط کاربری مناسب

تصاویری از محیط نرم افزار Widget iOS 14 - iWidget :


دانلود Widget iOS 14 iWidget برای اندروید  دانلود Widget iOS 14 iWidget برای اندروید  دانلود Widget iOS 14 iWidget برای اندروید  دانلود Widget iOS 14 iWidget برای اندروید  دانلود Widget iOS 14 iWidget برای اندروید


پسورد فایل :
کپی