آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.7 Anime Launcher لانچر انیمه برای اندروید

دانلود Anime Launcher برای اندروید

Anime Launcher لانچر جذابی می باشد که مدل های انیمه ای در خود جای داده است. می توانید با این مدل ها تعامل داشه باشید. زمانی که از گوشیتان استفاده می کنید، آن ها همراه شما خواهند ماند. این نرم افزار تم ها و آیکون های متنوعی در خود جای داده است. علاوه بر این افکت های بصری مختلفی را هنگام استفاده از این لانچر مشاهده خواهید کرد. در Anime Launcher قادر به شخصی سازی تقریبا هر چیزی هستید. والپیپرهای جذابی در برنامه ارائه شده است که برخی از آن ها مرتبط با انیمه هستند. از ویرایش آیکون ها پشتیبانی می شود. می توانید سایز شبکه دسکتاپ خود را تنظیم کنید. تغییر دادن رنگ عنوان آیکون ها امکان پذیر است. می توانید شکل آیکون ها را تغییر دهید.

امکان پنهان کردن اپلیکیشن ها در این لانچر وجود دارد. از انواع فرمان های لمسی پشتیبانی می شود. Anime Launcher دارای قفل نیز هست. می توانید از گزینه های مختلف برای استایل فولدرها استفاده نمایید. Anime Launcher بیش از صد هزار کاربر از سراسر جهان دارد و امتیاز باورنکردنی 5 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. Anime Launcher هم روی گوشی ها و هم روی تبلت ها قابل نصب می باشد و افت کیفیتی را مشاهده نخواهید کرد. این نرم افزار بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجرا می باشد. دانلود CM Launcher 3D , دانلود Nova Launcher Prime و دانلود لانچر لوسید از دیگر لانچرهای معروف اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Anime Launcher :


- شخصی سازی کردن استایل فولدرها

- پنهان کردن اپلیکیشن ها

- ویرایش کردن آیکون ها

- دارای notification badge برای آیکون ها

- دارای مدل انیمه ای قابل تعامل

- پشتیبانی از فرمان های لمسی

- نمایش افکت های بصری متنوع

تصاویری از محیط نرم افزار Anime Launcher :


دانلود Anime Launcher برای اندروید  دانلود Anime Launcher برای اندروید  دانلود Anime Launcher برای اندروید  دانلود Anime Launcher برای اندروید  دانلود Anime Launcher برای اندروید


پسورد فایل :
کپی