آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 4.3 Phone Cleaner Pro بهینه ساز گوشی اندرویدی

دانلود Phone Cleaner Pro برای اندروید

Phone Cleaner Pro نرم افزاری جمع و جور با مصرف ناچیز از پردازنده و رم گوشی شما برای بهینه سازی آن است. با این برنامه می توانید به سرعت فایل های junk، کش، و سایر فایل های اضافی و ناخواسته سیستم خود را حذف کنید تا سرعت گوشیتان را به شکل قابل توجهی افزایش دهید. با این برنامه می توانید امنیت گوشیتان را به شکل قابل توجهی افزایش دهید. امکان متوقف کردن برنامه هایی که در پس زمینه شما در حال اجرا هستند وجود دارد.

با یک ضربه می توانید سرعت گوشی خود را افزایش دهید. این برنامه برنامه های اضافی را از رم شما خالی می کند و قادر به اجرای برنامه ها یا بازی های سنگین روی سیستم خود خواهید بود. علاوه بر این، Phone Cleaner Pro می تواند پردازنده سیستم شما را حنک کند و طول عمر آن را افزایش دهد. برنامه هایی که سبب داغ شدن گوشیتان می شوند متوقف خواهند شد. این نرم افزار می تواند طول عمر کلی باتری شما را نیز افزایش دهد. کار کردن با این برنامه آسان می باشد. Phone Cleaner Pro امتیاز 4.1 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است و بیش از 1 میلیون کاربر به خود اختصاص داده است. علاوه بر این می توانید این اپلیکیشن را روی تبلت ها و سایر گوشی های اندرویدی بدون مشکل اجرا کنید، فقط اندروید سیستم باید 5 یا بالاتر باشد. All-In-One Toolbox , دانلود نرم افزار Super Boost Cleaner و دانلود سی کلینر از دیگر بهینه ساز های اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Phone Cleaner Pro :


- بیش از 1 میلیون کاربر

- کم حجم و سبک

- قابل نصب روی انواع سیستم ها

- بهینه سازی سریع گوشی

- کسب امتیاز 4.1 از 5 در گوگل پلی

- پاک کردن فایل های اضافی از سیستم

- افزایش دادن سرعت گوشی

تصاویری از محیط نرم افزار Phone Cleaner Pro :


دانلود Phone Cleaner Pro برای اندروید  دانلود Phone Cleaner Pro برای اندروید  دانلود Phone Cleaner Pro برای اندروید  دانلود Phone Cleaner Pro برای اندروید


پسورد فایل :
کپی