آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.0.7 IOS Calculator ماشین حساب آیفون برای اندروید

دانلود ios calculator برای اندروید

IOS Calculator  یکی از بهترین ماشین حساب ها می باشد، با این حال برای اندروید تا قبل از انتشار این برنامه توسعه داده نشده بود. ناشران این برنامه ماشین حساب حرفه ای آیفون که امکانات متنوعی را در اختیارتان می گذارد را پیش رویتان قرار داده اند تا با آن بتوانید انواع محاسبات را انجام دهید. کار کردن با این ماشین حساب آسان می باشد. IOS Calculator ظاهری ساده و مناسب دارد. به راحتی می توانید موارد دلخواه خود را ویرایش کنید. تغییر دادن تم امکان پذیر است و می توانید به سادگی فرمت مورد نظر خود را مشاهده کنید.
 IOS Calculator بیش از نیم میلیون کاربر دارد و امتیا قابل قبول 4.2 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. امکان مشاهده فرمول هایی که تایپ کرده اید در بالای برنامه وجود دارد. علاوه بر این می توانید نحوه نمایش اعداد را تغییر دهید و به شکل دلخواه در بیاورید. البته نمی توان از این اپلیکیشن به عنوان یک ماشین حساب مهندسی استفاده کرد. با این حال امکان تایپ و محاسبه فرمول های ریاضی رایج و معمول روزمره وجود دارد. IOS Calculator تم مشکی جذابی دارد که با ترکیب رنگ نارنجی، محیطی بی نظیر را در اختیار شما قرار می دهد. IOS Calculator به گونه ای توسعه داده شده است که حتی سیستم های قدیمی نیز در اجرای آن مشکلی نداشته باشند. IOS Calculator مشابه با جدیدترین ماشین حساب آیفون ساخته شده است. IOS Calculator را می توانید روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید. دانلود ماشین حساب شیائومی و دانلود نرم افزار ClevCalc  و CALCU Stylish Calculator از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.


دانلود IOS Calculator

✅ نام نرم افزار IOS Calculator ❤️ تعداد دانلود 400
⭐نسخه نرم افزار 2.0.7 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 4.4 به بالا 🔆 حجم فایل 9 مگابایت

ویژگی های نرم افزار IOS Calculator


- رابط کاربری مناسب
- مشابه با ماشین حساب آیفون
- شخصی سازی کردن برنامه
- قابل استفاده روی اندروید های قدیمی
- ظاهری شیک و مدرن
- انجام عملیات ساده ریاضی

تصاویری از محیط نرم افزار IOS Calculator:


دانلود IOS Calculator برای ویندوز  دانلود IOS Calculator برای ویندوز  دانلود IOS Calculator برای ویندوز  دانلود IOS Calculator برای ویندوز  دانلود IOS Calculator برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی