آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Order of Fate 1.41.2 نسخه جدید بازی دست سرنوشت برای اندروید

دانلود Order of Fate برای اندروید

Order of Fate

در این بازی roguelike RPG که از بازی های کلاسیک RPG الهام گرفته شده است وارد دانجئون های مختلف می شوید و اسرار آن را کاوش می کنید. با لشکر بزرگی از دشمنان مبارزه می کنید و غنائم مختلفی جمع آوری خواهید کرد. این بازی ساختار نوبتی دارد. بنابرین پیش از هر حرکت فرصت کافی برای نقشه کشیدن و به کار بردن استراتژی مناسب خواهید داشت که ویژگی خاصی جنبه تاکتیکی است. زمانی که شیاطین باستانی از اعماق بر می خیزند و دنبال کنندگان تاریکی از خفا بیرون می آیند، زمانی که ساکنان دهکده وحشت زده شده اند و مردم در خطرند، شما هیچ انتخابی بجز مبارزه با شیاطین نخواهید داشت.

Roguelike RPG Offline - Order of Fate غارها، دانجئون ها، تالارها و ... قلعه باستانی را کاوش کنید. در مقابل فرقه شیطانی مبارزه کنید و جهان را از شر هیولاها نجات دهید. زره های نایاب را بیابید و قهرمان خود را مجهز کنید. انواع تجهیزات جادویی را نیز خواهید یافت. با انجام دادن ماموریت ها جایزه های بیشتری کسب کنید. در این بازی فانتزی شما قادر به تقویت و ارتقا دادن سلاح های خود خواهید بود. علاوه بر این می توانید مهارت های جدیدی برای کاراکتر خود کسب کنید. با هر دشمنی که شکست می دهید، به نابود کردن منبع تمام شیاطین نزدیک تر می شوید. اما مراقب باشید، فرقه شیطانی در مقابل شما می ایستد و جلوی شما را می گیرد. Order of Fate را می توانید در حالت آفلاین در اندروید 6 به بالا اجرا کنید. دانلود بازی MONOLISK و دانلود بازی Darkness Rises و دانلود بازی Epic Heroes War از دیگر بازی ها در سبک نقش آفرینی برای اندروید می باشند.


دانلود Order of Fate

✅ نام نرم افزارOrder of Fate❤️ تعداد دانلود539
⭐نسخه نرم افزار1.41.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6.0🔆 حجم فایل141 مگابایت

ویژگی های بازی Order of Fate


- اضافه شدن تله های جدید

- اضافه شدن طبقه های جدید برای کاوش

- دشمنان جدید و قدرتمندتر

- امکان ارتقا دادن سلاح ها

- نبرد های نوبتی و جذاب

- جمع آوری غنائم با شکست دادن دشمنان

- امکان انجام بازی در حالت آفلاین

- پیدا کردن اشیاء ارزشمند در مکان های پنهان

تصاویری از محیط بازی Order of Fate :


دانلود Order of Fate برای اندروید  دانلود Order of Fate برای اندروید  دانلود Order of Fate برای اندروید  دانلود Order of Fate برای اندروید  دانلود Order of Fate برای اندروید


پسورد فایل :
کپی