آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 3.3.0 Galaxy Volume Booster برنامه افزایش دهنده صدای اندروید

دانلود Galaxy Volume Booster برای اندروید

Galaxy Volume Booster این اپلیکیشن قادر است صداها را بلندتر از آن چیزی که تنظیمات پیشفرض گوشیتان به شما اجازه می دهند، زیاد کنید. این نرم افزار قادر به کنترل حجم صدای گوشی برای آلارم ها، موسیقی ها، پیام های صوتی، پیام های سیستمی و ... نیز هست. با این برنامه می توانید صدای گوشیتان را از جنبه های مختلف تقویت کنید. کافیست یک ضربه بزنید تا این برنامه تا جای ممکن صداها را تقویت کند. این نرم افزار دارای اکولایزری مدرن نیز هست که امکان شخصی سازی هر چه بیشتر صداهای موجود را به شما می دهد. این نرم افزار حتی می تواند صدای مخاطب پشت تلفن شما را نیز بالاتر ببرد. این ویژگی به خصوص زمانی به کارتان می آید که گوشی مخاطبتان آنتن نمی دهد و صدا یاو ضعیف می آید. این نرم افزار قادر است جلوه های بصری ویژه ای هنگام پخش صداها نمایش دهد.

در این برنامه می توانید صدای گوشی اندرویدیتان را با دقت بالایی کنترل کنید. البته توصیه می شود برای مدت طولانی، از حجم صدای بالا استفاده نکیند چرا که ممکن است به پرده گوشتان آسیب بزنید. Galaxy Volume Booster بیش از صد هزار کاربر دارد و امتیاز 4.5 ا ز5 را در گوگل پلی دریافت کرده است. این نرم افزار را می توانید روی اندروید 4.1 به بالا بدون مشکل اجرا کنید.

ویژگی های نرم افزار Galaxy Volume Booster


- کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی

- افزایش دادن حجم صدا به شکل قابل توجه

- رابط کاربری بسیار ساده

- دارای اکولایزر پیشرفته و مدرن

- بالا بردن صدای مخاطب پشت تلفن

- تقویت حجم صدای بازی ها

- پشتبانی از انواع فایل های صوتی و تصویری

- تقویت کردن صدای سیستمی و آلارم ها

- دارای بیش از صد هزار کاربر

تصاویری از محیط نرم افزار Galaxy Volume Booster :


دانلود Galaxy Volume Booster برای اندروید  دانلود Galaxy Volume Booster برای اندروید  دانلود Galaxy Volume Booster برای اندروید  دانلود Galaxy Volume Booster برای اندروید  دانلود Galaxy Volume Booster برای اندروید


پسورد فایل :
کپی