آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.1.9 Anime Paint برنامه دفتر رنگ آمیزی انیمه برای اندروید

دانلود Anime Paint برای اندروید

Anime Paint از رنگ آمیزی کاراکتر های انیمه ها لذت ببرید. هیچ محدودیت زمانی ای برای شما وجود ندارد، با آرامش به رنگ آمیزی بپردازید و لذت ببرید. مجموعه متنوعی از ابزار مختلف وجود دارد که کار رنگ آمیزی را بریا شما لذت بخش می کند. تم ها و دسته بندی های متنوعی از تصاویر و نقاشی ها وجود دارد. مهارت های خود را در زمینه رنگ آمیزی بهبود ببخشید. تصاویر جدید با کیفیت را به شکل روزانه دریافت کنید.

دسته بندی دلخواه خود را از تصاویر ایجاد کنید. می توانید ویدیویی از رنگ آمیزی خود ضبط کنید و آن را باز پخش کنید تا ببینید چطور نقاشیتان رنگ و لعاب پیدا می کند. این اپلیکیشن کاملا از حالت آفلاین پشتیبانی می کند. نیازی به وای فای نخواهید داشت. هر زمان که خواستید رنگ آمیزی کنید. این نرم افزار کاملا رایگان است و به راحتی می توانید آن را به روز رسانی کنید. Anime Paint بیش از صد هزار کاربر دارد و امتیاز 4.6 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است. اگر به دنبال نرم افزاری سرگرم کننده هستید که بدون ایجاد استرس، وقت خود را با آن بگذرانید، این برنامه به کارتان می آید. Anime Paint بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست. دانلود 3.1 Low Poly Book و نرم افزار رنگ آمیزی و نقاشی و دانلود Pixel.ly از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.

ویژگی های نرم افزار Anime Paint


- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- پشتیبانی از حالت آفلاین

- ضبط ویدیو از رنگ آمیزی

- بهبود مهارت رنگ آمیزی

- ایجاد دسته از نقاشی های دلخواه

- اضافه شدن عکس های جدید به شکل روزانه

- مجموعه ای از ابزار کاربردی برای رنگ آمیزی

- عدم وجود محدودیت زمانی

- ارائه شده به شکل کاملا رایگان

تصاویری از محیط نرم افزار Anime Paint :


دانلود Anime Paint برای اندروید  دانلود Anime Paint برای اندروید  دانلود Anime Paint برای اندروید  دانلود Anime Paint برای اندروید  دانلود Anime Paint برای اندروید


پسورد فایل :
کپی