آروان
بازی تاین
تقویم 1403

دانلود JMAG-Designer برای ویندوز

JMAG-Designer ابزاری برای شبیه سازی مدل های الکترومکانیک می باشد که با رابط کاربری ساده خود، امکانات زیادی را برای کاربران فراهم کرده است. سرعت Solver این اپلیکیشن مستقیما به میزان دقت مدل شما بر می گیرد. آنالیز مدل های محدود در نهایت به محاسبه ماتریس های بسیار برزرگ ختم می شود. این نرم افزار به شکلی توسعه یافته است که این ماتریس ها سریع تر حل شوند و نتایج دقیق تری را به کاربر ارائه کنند. نیازی به ذکر کردن اهمیت mesh با کیفیت بالا در دقت مدل ها وجود ندارد. این نرم افزار گزینه های مختلفی را به کاربر برای ایجاد mesh می دهد.

از ایجاد کردن mesh به شکل خودکار تا دستی، کاربران می توانند بهترین متد را برای خود انتخاب کنند. mesher این ابزار در عین این که ساده است کاملا پیشرفته بوده و برای هر آنالیزی مناسب است. JMAG یکی از بهترین های مدلینگ است. سرعت بالا و ایجاد مدل های دقیق و پیشرفته با جزئیات بالا که بر اساس سال ها تجربه توسعه دهندگان است، از ویژگی های مدلینگ این اپلیکیشن می باشد. بسیاری از کمپانی ها از این برنامه برای ایجاد متریال های جدید استفاده می کنند. اگر به دنبال ایجاد مدل های بهینه هستید، این نرم افزار گزینه ای مناسب برایتان خواهد بود.

ادامه مطلب

Video Enhancer Pro

Video Enhancer Pro نام اپلیکیشن مفید که اتوماتیک نور صفحه نمایش گوشی را بر اساس اجرا یا بسته شدن برنامه های خاص تنظیم می کند. این ویژگی به بهبود نمایش و تجربه تماشا عکس ها و ویدئوها در برنامه های مشخص مثل گالری، آلبوم، یوتیوب، و نتفلیکس کمک می کند.
همچنین، این اپلیکیشن امکان تنظیم نور صفحه برای هر برنامه جداگانه را فراهم می کند. شما همچنین می توانید تنظیمات بهبود را از طریق نوار اعلانات تغییر دهید و این تنظیمات به صورت خودکار برای هر برنامه ذخیره می شوند. از طریق اختصاصی ها، ویجت ها و پنل های سریع، امکان فعال یا غیرفعال کردن اپلیکیشن با یک تاچ نیز وجود دارد.
 از طریق گزینه های اپلیکیشن، شما می توانید تنظیمات بهبود را سفارشی سازی کرده و از ویژگی هایی مانند ذخیره اتوماتیک تنظیمات برای هر برنامه بهره مند شوید. همچنین، از امکانات اختصاصی نظیر ایجاد شورتکات و افزودن این اپلیکیشن به ویجت ها و پنل های سریع برای دسترسی سریع به تنظیمات نور صفحه استفاده می شود. نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 8 به بالا را دارا می باشد.

ادامه مطلب

دانلود UVX Player Pro

UVX Player Pro یک نسخه حرفه ای از نرم افزار پخش ویدئویی UVX Player (رایگان) است که ویژگی ها و امکانات اضافی دارد. این برنامه می تواند تقریباً تمامی فرمت های ویدئویی را پخش کند و از امکاناتی مانند دسترسی آسان به پوشه ها، جستجو و مرتب سازی ویدئوها، افزودن زیرنویس به ویدئوها، حذف و اشتراک گذاری ویدئوها، حالت تصویر در تصویر، نشانه گذاری ویدئوها به عنوان مورد علاقه، حالت شب، تطبیق خودکار صفحه، تغییر نسبت ابعاد ویدئو، حرکات شتاب دهنده برای کنترل صدا و روشنایی، پخش ویدئوهای HD و UHD و پشتیبانی از صدا دوگانه برخوردار است.

این نسخه حرفه ای با ویژگی های اضافی ارائه می شود که تجربه ی تماشای ویدئو را بهبود می بخشد. نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 8 به بالا را دارا می باشد.

ادامه مطلب

دانلود SimpleWall برای ویندوز

SimpleWall برنامه ای قدرتمند برای مدیریت Windows Filtering Platform (WFP) می باشد که وظیفه آن مدیریت پورت های ارتباطی اینترنتی شما می باشد. از کاربرد های این برنامه می توان به بلاک کردن تبلیغات و پاپ آپ هایی که در اینترنت با آن ها مواجه می شوید اشاره کرد. IPv4/IPv6 پشتیبانی می شود و می توانید بلاک لیست های دلخواه خود را برای جلوگیری از مالور ها و ... ایجاد نمایید. باگ های نسخه پیشین رفع شده است. این نرم افزار کمتر از 1 مگابایت حجم دارد و کارکردن با آن ساده می باشد. در نسخه های پیشین، وقتی که فیلتر های خود را اپلای می کردید، کش اضافی در سیستم ایجاد می شد که هم اکنون این مشکل نیز برطرف شده است.

ادامه مطلب

دانلود Print Artist Platinum 25 برای ویندوز

Print Artist Platinum نرم افزاری فوق العاده و منحصر به فرد برای چاپ می باشد که با استفاده از آن می توانید آشنایان خود را غافل گیر نمایید. بیش از 28,000 قالب مختلف از پیش تعریف شده در برنامه وجود دارد که برای مقاصد مختلف می توانید از آن ها استفاده نمایید. همچنین بیش از 1,000 فونت مختلف ویژه توسط برنامه پشتیبانی می شود که در حالت معمول باید برای آن ها هزینه پرداخت نمایید. امکان استفاده از بیش از 377,000 جزء گرافیکی متنوع نیز فراهم شده است.‌ این برنامه دارای ویرایشگر تصویر حرفه ای به شکل درون برنامه ای نیز می باشد که توسط آن می توانید عکس های خود را به راحتی و با بیشترین سرعت ممکن ویرایش نمایید یا به آن افکت های مختلفی اضافه نمایید. رابط کاربری این برنامه در نسخه جدید بهبود یافته است.

ادامه مطلب

گوش داده به بیش از صد هزار رادیو اینترنتی از طریق اندروید TuneIn Radio Pro v12.9 Build 188

TuneIn Radio Pro نام ابزاری کامل و قدرتمند برای اندروید می باشد که توسط آن قادر به گوش دادن تقریبا تمامی رادیوها و پادکست های جهان می باشید ! توسط این نرم افزار شما می توانید بیش از 10.0000 رادیو و پادکست صوتی را در گوشی اندروید خودتان گوش کنید. نرم افزار تا کنون نزدیک 100 میلیون بار در مارکت گوگل دانلود شده است و امتیاز 4.4 از 5 را در این مارکت کسب کرده است.

توسط این نرم افزار می توایند رادیوهای زنده و پادکست هایی که به صورت روزانه و هفتگی توسط افراد مختلف در اینترنت پخش می شود را می توانید بشنوید ، علاوه بر شنیدن شما قادر به ضبط همزمان رادیوها نیز خواهید بود. نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 2.0 به بالا را داراست.

ادامه مطلب