آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » نرم افزار ساخت تور مجازی Kolor Panotour v2.3.2

نرم افزار Kolor Panotour

اکثر شرکت هایی که به کیفیت اهمیت می دهند با استفاده از تور مجازی/Virtual Tours تجربه و درک بهتری از خود در اختیار مشتری قرار می دهند. بازدید مجازی با معرفی محصول (خدمات) شما به بهترین حالت شما را به مشتریانتان نزدیک تر کرده و با ارتباطی که با مخاطب برقرار می کند شما را در راه ایجاد یک Brand و فروش بهتر یاری می رساند. اگر دنبال نرم افزاری هستید که بتوانید به وسیله آن یک بازدید مجازی بدون صرف ساعت ها وقت ایجاد کنید نرم افزار Kolor Panotour بهترین گزینه برای این کار است.
این نرم افزار انقلابی در ایجاد بازدید مجازی تعاملی به وجود آورد با کمک این برنامه دیگر شما نیازی به برنامه نویسی نخواهید داشت همه کارها به وسیله تعداد کمی کلیک قابل انجام است.
Kolor Panotour و Panotour Pro برنامه های کاربردی آسانی هستند به این معنی که شما می توانید بازدید مجازی تعاملی حرفه ای را بدون نیاز به مهارت در برنامه نویسی ایجاد کنید. این نرم افزار تقریباً با تمام فرمت های تصویر می تواند کار کند از ویژگی مهم این نرم افزار ویرایش تصاویر گیگا پیکسلی است. شما می توانید به راحتی نقاطی مانند ایجاد ارتباط بین عکس ها، نمایش عکس، نمایش اطلاعات متنی و انیمیشن و … را ایجاد کنید که با کاربر تعامل داشته باشد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Kolor Panotour:


- پشتیبانی از چندین فرمت گرافیکی (JPG ,PNG ,PSD/PSB ,KRO ,TIFF ،RAW و …)
- ویرایش تصاویر با هر اندازه (تا ۳۶۰ ° × ۱۸۰ درجه)
-رابط کاربر قابل تنظیم
- ایجاد بازدید مجازی تنها با چند کلیک
- ایجاد آسان نقاط تعامل با کاربر
- الحاق راحت عکس، تصویر، انیمیشن
- و …

 

پسورد فایل :
کپی