آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » انیمیشن » دانلود BluffTitler Ultimate 16.5.0.4 ساخت آسان متن های سه بعدی

ساخت آسان متن های سه بعدی BluffTitler PRO 11.1.0.2 

BluffTitler نام ابزاری است که توسط آن شما به آسانی قادر به خلق نوشته های سه بعدی خواهید بود. توسط این نرم افزار شما با افکت های داخلی خود نرم افزار قادر به ایجاد نوشته های سه بعدی زیبا جهت قرار دادن در ویویدوها و یا وب سایت خود خواهید بود. این ابزار دارای رابط کاربری بسیار آسانی می باشد و کافیست شما نوشته خود را به نرم افزار بدهید و با توجه به استایل ها و افکت های این ابزار نوشته سه بعدی خود را ایجاد نمایید.

دانلود BluffTitler

✅ نام نرم افزار BluffTitler ❤️ تعداد دانلود 61383
⭐نسخه نرم افزار 16.5.0.4 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 7 | 64 بیتی به بالا 🔆 حجم فایل 53 مگابایت

برخی از امکانات  BluffTitler 


- ایجاد عناوین سه بعدی: BluffTitler به شما امکان می دهد عناوین سه بعدی زیبا را به ویدیوهای خود اضافه کنید. شما می توانید فونت ها، رنگ ها، حرکت ها، سایه ها و انواع افکت های دیگر را برای عناوین خود انتخاب کنید.

- افکت های پارتیکل: می توانید افکت های پارتیکل پیچیده را به ویدیوهای خود اضافه کنید. شما می توانید انواع پارتیکل ها مانند برف، آب، دود، شعله، برق و غیره را ایجاد کرده و آن ها را با تنظیمات مختلف سفارشی سازی کنید.

- افکت های نور: BluffTitler به شما امکان می دهد افکت های نور را به ویدیوهای خود اضافه کنید. شما می توانید نورهای مختلف را به صورت مستقیم در صحنه ایجاد کنید و آن ها را با پارامترهای مختلفی مانند شدت نور، رنگ، انعکاس و سایه سفارشی سازی کنید.

- افکت های متنوع : می توانید افکت های زیبا را برای تغییر صحنه ها و لایه ها در ویدیوهای خود استفاده کنید. شما می توانید انتقال های شفافیت، افکت های سه بعدی، افکت های شکل ها و غیره را اعمال کنید.

- پشتیبانی از لایه ها:  امکان استفاده از لایه های متعدد را در ویدیوها فراهم می کند. شما می توانید لایه های مختلف را با استفاده از ترکیب و توالی متفاوتی قرار دهید و افکت ها و تغییرات را بر روی هر لایه کنترل کنید.

- صداگذاری: BluffTitler همچنین امکان افزودن صدا به ویدیوها را فراهم می کند. شما می توانید فایل های صوتی را وارد کنید و با تنظیمات مختلف، صدا را با افکت ها و عناصر ویدیو هماهنگ کنید.

پسورد فایل :
کپی