آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » امنیتی » مجموعه نرم افزار های امنیتی برای حفاظت از اطلاعات شما Steganos Privacy Suite 21.1.0.12679

مجموعه نرم افزار های امنیتی برای حفاظت از اطلاعات شما با Steganos Privacy Suite 2013 v14.0.4

 

Steganos Privacy Suite مجموعه ای از ابزارها برای محافظت از اطلاعات شما روی کامپیوترهای شخصی و حین استفاده از اینترنت می باشد که از روش های رمز نویسی و steganography (یک روش برای مخفی سازی اطلاعات) برای اینکار استفاده می کند. این نرم افزار امکان مخفی سازی اطلاعات و ذخیره آنها روی یک دیسک مجازی ( سرعت مخفی سازی اطلاعات در حدود 1 گیگابایت در ثانیه) در قالب فایل های صوتی و تصویری را برای شما فراهم می کند ( فایل تصویری برای مشاهده و فایل موزیک برای گوشی دادن) تا شما بتوانید ایمیل های خود را مخفی کنید، کامپیوتر خود را قفل کنید و فایل های خود را به صورت دائمی و غیر قابل بازیابی، حذف کنید. Steganos Privacy Suite به مکانیسم های امنیتی حرفه ای مجهز شده است که از حذف شدن اطلاعات ( به عنوان مثال در موارد مشکلات سیستم) جلوگیری می کند.

امکانات نرم افزار Steganos Privacy Suite


- ذخیره وب سایت های محبوب در لیست محافظت شده شامل پلاگین های Internet Explorer و Mozilla Firefox.
- پشتیبانی از کیبورد مجازی.
- ارسال ایمیل های مخفی . برای خواندن این ایمیل ها باید رمز عبور را وارد کنید تا محتویات ایمیل نمایش داده شود.
- مخفی سازی اطلاعات مهم در اشکال عکس و موزیک ، تا کسی متوجه مخفی شدن این فایل ها نشود.
- استفاده از الگوریتم های امنیتی 256 Bit AES.

 

ابزار های موجود در نرم افزار Steganos Privacy Suite :

 

Steganos File Shredder :

این ابزار قابلیت از بین بردن فایل هایی که به طور عادی از بین نمیروند را دارا می باشد.این گونه فایل ها به دلیل الوده و یا یکی شدن با نرم افزار های دیگر از حذف شدن خودداری میکنند ولی با استفاده از این ابزار می توانید تمامی ان ها را تنها با چند کلیک از بین ببرید به طوری که قابل بازگشت نباشند.

 

Internet Trace Destructor :

این ابزار جهت از بین بردن رد پاهای اینترنتی می باشند زیرا شما در اینترنت به گشت و گذار می پردازید تمامی کار های شما را ویندوز ثبت می کند ولی با استفاده از این ابزار تمامی ان ها را مانند روز اول از بین ببرید.

 

Password Manager :

این ابزار توانایی مخفی سازی رمز های شما که در مرورگر به هر دلیل قابل مشاهده می باشند را دارا می باشد.و می توانید رمز های خود را بر روی سایت مورد نظر ذخیره سازی کنید بدون انکه رمز های شما قابل مشاهده باشند.همچنین این ابزار توانایی ضعیف یا قوی بودن رمز ها را دارا می باشد.که اگر شما برای خود یک رمز ساده تایپ کرده اید این نرم افزار به طور خودکار به شما اخطار می دهد و می تواند رمز های بسیار قوی را برای شما اماده سازی کند.

 

Steganos File Manager :

این ابزار در واقع یک مخفی ساز حرفه ای می باشد که شما می توانید فایل یا درایو های مورد نظر خود را مخفی و یا غیر قابل دسترس کنید که هیچ کس به جز شما نتواند به ان ها دستیابی داشته باشد.

 

E-Mail Encryption :

این ابزار یک قفل گذار برای ایمیل های شما می باشد که شما می توانید بر روی ایمیل های مهم خود یک رمز قرار دهید تا تنها شخص مورد نظر بتواند به فایل دسترسی داشته باشد.

 

Steganos Portable Safe :

این ابزار قابلیت قرار دادن فایل های مهم شما در یک فضای کاملا ایمن را دارا می باشد که شما می توانید فایل های مورد نظر خود را مانند یک نسخه قابل حمل (پرتابل) قرار دهید و ان ها را در وسایل مورد نظر خود کپی یا رایت کنید.

 

 

Steganos Privacy Suite

مشخصات و شرایط سیستم :


- 100 مگابایت فضای هارد دیسک برای نصب.
- حداقل 256 مگابایت رم.
- CPU حداقل Pentuim.
- اتصال اینترنتی برای آپدیت محصولات.
- فضای هارد دیسک اضافی برای ساخت درایوهای ایمن. شما برای استفاده از یک درایو 1 ترابایتی به فایل سیستمی NTFS نیاز دارید. فایل سیستمی FAT32 ، حداکثر ظرفیت یعنی 4 گیگابایت را برای هر درایو ایمن فعال می کند.
- 50 گیگابایت فضای هارد برای فایل های پکیج امنیتی CD/DVD/BD تا برای استفاده از این فایل ها روی سیستم دیگر ، نیاز به نصب نرم افزار آشکار سازی باشد.
- اگر درایوهای امنیتی روی درایوهای فشرده NTFS ذخیره شده باشند، نمی توانند رمزگشایی شوند.
- پشتیبانی از تمامی دستگاه هایی که توسط ویندوز به عنوان یک ابزار ذخیره سازی شناسایی می شوند مانند USB ، کارت های حافظه ، دوربین های دیجیتال و ...

پسورد فایل :
کپی