آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » امنیتی » آنتی ویروس » آنتی ویروس قدرتمند و رایگان با چهار موتور مختلف Tencent PC Manager 12.3.26596.901

آنتی ویروس قدرتمند و رایگان Tencent PC Manager 10.4.25377.501

Tencent PC Manager نام آنتی ویروس رایگان است که به تازگی عرضه شده است ، این انتی ویروس دارای 4 موتور مختلف می باشد ، موتور Tencent cloud برای ویرزوس زدایی بر اساس کلود ، tencent engine local برای گند زدایی و قابلیت آپدیت روزانه ، engine avira local موتور آنتی ویروس اویرا با آپدیت روزانه و tencent system repair engine برای تعمیر ویندوز و تغییرات در سیستم که ویروس ها ایجاد می کنند.

این آنتی ویروس قابلیت حذف تروجان ها ، ویروس ها ، کرم های اینترنتی ، بکدورها و ... را دارا می باشد و لایه حفاظتی بسیار قدرتمندی هنگام وبگردی بوجود می آورد که مانع از ورود ویروس از طریق اینترنت می شود.

اسکن سریع و قدرت بالا در گند زدایی و رئال تایم فوق العاده از قابلیت های این ابزار می باشد ، نرم افزار دارای 6 گواهینامه معتبر بین المللی می باشد و رتبه 100% در سایت VB100 حکایت از قدرت بالای این آنتی ویروس می باشد.

آنتی ویروس دارای یک رابط بصری آسان با درک سریع قسمت ها می باشد و توانایی کار با آن را توسط هر فردی خواهد داد. بعد از نصب نرم افزار کار خودش را انجام می دهد و امنیت شما را کاملا تامین می کند نرم افزار به نحوی بدون مزاحمت رفتار می کند که شاید فراموش کنید که ان را نصب کرده اید !

این ابزار قادر به اسکن فولدر ها ، درایو ، فایل و ... به صورت خودکار و یا اسکن توسط شما خواهد بود و همچنین بخش های حیاتی و آسیب پذیر ویندوز را همواره تحت کنترل دارد تا از ویروسی شدن سیستم شما جلوگیری کند.

یکی از ویژگی های قدرتمند این نرم افزار مانیتورینگ دائم سیستم شما می باشد و قادر به اسکن بلافاصله فایل های دانلود شده می باشد. تمامی این امکانات در آنتی ویروس رایگان Tencent PC Manager قرار گرفته است و مناسب برای کسانی است که به امنیت سیستم توسط انتی ویروسی قدرتمند و آسان اهمیت می دهند.

 

 

 

 

قابلیت های آنتی ویروس Tencent PC Manager :

 

سپر اینترنت :

 

- محافظت از هک شدن هنگام پرداخت های آنلاین

- اسکن لینک ها اینترنتی برای یافتن ویروس

- حفاظت هنگام جستجو در اینترنت

- قابلیت آنتی فیشینگ در موزیلا فایرفاکس، گوگل کروم ، اینترنت اکسپلورر.

 

سپر سیستم :

 

- سپری امن برای محافظت از فایل های ویندوز

- سپری قدرتمند برای حفاظت از رجیستری

- بررسی پروسه های در حال اجرا

- محافظت از درایوها

- تشیخص و محافظت در برابر هک

 

سپر نرم افزار ها :

 

- محافظت از آیکون های دسکتاپ

- محافظت از دوربین لپ تاپ یا دوربین کامپیوتر

- بررسی فایل های دانلود شده

پسورد فایل :
کپی