آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » مدیریت PDF » دانلود SoftInterface Convert PDF to Image 14.10 تبدیل پی دی اف به تصویر سافت اینترفیس برای ویندوز

دانلود Convert PDF to Image برای ویندوز

SoftInterface Convert PDF to Image کار با این اپلیکیشن ساده است، با این حال الگوریتم پیچیده ای در پشت برنامه وجود دارد که کار تبدیل pdf به عکس را انجام می دهد. اگر می خواهید یک یا هزاران pdf را که در یک فولدر، یا فولدرهای مختلف قرار دارد به مجموعه مختلفی از تصاویر تبدیل کنید، این اپلیکیشن برای شماست. با این اپلیکیشن می توانید به راحتی و سرعت بالا pdf های خود را به فرمت jpg تبدیل کنید. این اپلیکیشن آخرین تنظیماتی که در آن کرده اید را به خاطر می سپارد و در تبدیل های آتی از آن ها استفاده می کند. از فرمت های دیگری نظیر bmp, tiff, gif و بسیاری دیگر پشتیبانی می شود.
این اپلیکیشن از windows explorer پشتیبانی می کند و با آن هماهنگ می شود. با دانلود SoftInterface Convert PDF to Image می توانید تنظیمات پیچیده ای را ذخیره سازی کنید. بیش از 20 فرمت تصویری پشتیبانی می شود. اگر فولدر شما حاوی چند فولدر دیگر باشد که هر کدام از آن ها دارای pdf باشند، این اپلیکیشن آن فولدرها را نیز شناسایی می کند و pdf هایشان را به لیست اضافه می کند. تمامی پارامتر های مرتبط با تبدیل از جمله محل ذخیره سازی در دسترس شما قرار خواهد گرفت. عملیات تبدیل را می توانید متوقف کنید و بعدا ادامه آن را انجام دهید. این اپلیکیشن از انواع pdf ها با زبان های مختلف پشتیبانی می کند. در این زمینه همچنین می توانید از ابزارهای دیگر نظیر PDF To JPG Converter  یا OpooSoft PDF To Image Converter یا تبدیل اسناد PDF به عکس و ورد نیز استفاده کنید.

ویژگی های نرم افزار SoftInterface Convert PDF to Image


- پشتیبانی از 20 نوع فرمت مختلف

- تبدیل pdf به tiff, jpg و بسیاری دیگر

- پشتیبانی از زبان های مختلف زنده دنیا

- رابط کاربری گرافیکی و command line

- امکان ذخیره سازی عملیات تبدیل

- سرعت بالا در عملیات تبدیل

- امکان متوقف کردن عملیات و ادامه دادن آن

- تنظیم کردن پارامتر های مختلف

- کم حجم و فشرده شده

تصاویری از محیط نرم افزار SoftInterface Convert PDF to Image :


دانلود Convert PDF to Image برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی