آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » دانلود برنامه Waterfox G6.0.10 نسخه جدید مرورگر قدرتمند واترفاکس

دانلود نسخه جدید مرورگر قدرتمند واترفاکس Waterfox v10.0.1

Waterfox واترفاکس مرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های 64 بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای 32 بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند. همچنین شما  قادر خواهید بود تا تمامی افزونه های مخصوص فایرفاکس را نیز بر روی واترفاکس نصب کند.
Waterfox یک مرورگر وب است که بر اساس موتور مرورگر Firefox توسعه یافته است. این مرورگر برای افرادی که به دنبال یک گزینه متن باز، حرفه ای و حفظ حریم خصوصی هستند، مناسب است.
در کل، Waterfox یک مرورگر وب متن باز است که تمرکز زیادی بر روی حفظ حریم خصوصی دارد و قابلیت های سفارشی سازی و گسترش را فراهم می کند. با استفاده از این مرورگر، کاربران می توانند یک تجربه مرورگری پیشرفته و حرفه ای را تجربه کنند.

دانلود Waterfox

✅ نام نرم افزار Waterfox ❤️ تعداد دانلود 189515
⭐نسخه نرم افزار 6.0.10 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 7 به بالا 🔆 حجم فایل 81 مگابایت

قابلیت های کلیدی نرم افزار Waterfox


- متن باز و قابل گسترش: Waterfox به عنوان یک مرورگر متن باز در دسترس قرار دارد. این به معنای این است که کد منبع آن در دسترس جامعه توسعه دهندگان قرار دارد و امکان توسعه و پیکربندی آن توسط کاربران وجود دارد.

- سازگاری با افزونه ها: واترفاکس از افزونه ها و تم های Firefox پشتیبانی می کند. این به کاربران اجازه می دهد از مجموعه گسترده ای از افزونه ها برای افزایش قابلیت ها و سفارشی سازی تجربه مرورگر خود استفاده کنند.

- حفظ حریم خصوصی: Waterfox تمرکز زیادی روی حفظ حریم خصوصی کاربران دارد. این مرورگر ابزارها و تنظیماتی مانند مسدودسازی پیشرفته تبلیغات، مسدودسازی ردیابی کننده ها، کنترل محتوای مخرب و مدیریت کوکی ها را فراهم می کند.

- سرعت بالا: واترفاکس با بهره گیری از موتور مرورگر فایرفاکس ، تلاش می کند تا سرعت بارگیری صفحات وب را بهبود بخشد و تجربه مرورگری سریع تر را برای کاربران فراهم کند.

5. پشتیبانی از سیستم عامل های مختلف: Waterfox برای سیستم عامل های مختلف از جمله ویندوز، مک، و لینوکس در دسترس است، که به کاربران امکان استفاده از این مرورگر بر روی سیستم عامل مورد نظرشان را می دهد.

پسورد فایل :
کپی