آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » دانلود سریال دلدار » قسمت 11 اضافه شد

دانلود سریال دلدار

دلدار سریال ایرانی دیگری برای ماه رمضان 98 است که از شبکه دو پخش خواهد شد. این سریال 30 قسمتی توسط برادران محمودی کارگردانی شده است و ژانری عاشقانه دارد. بازیگرانی نظیر نیما رئیسی و پیمان جعفری، کمند امیرسلیمانی، اهمایون ارشادی، شادی مختاری، حسام محمودی، محمدرضا غفاری، الناز حبیبی، سوگل خلیق، مریم بوبانی، علی اوسیوند، رویا جاویدنیا، مهران نائل و ... در این سریال بازی می کنند که بسیاری از آن ها از بازیگران سریال سایه بان هستند.

دانلود سریال دلدار

داستان این مجموعه حول محور آرش، جوانی نخبه می چرخد که به علت مشکلات و بیماری مادرش دانشگاه را رها می کند و چند ماه بعد به شکل تصادفی، عشق زمان دانشگاهش رونا را می بیند. در کنار این عاشق، زوج دیگری نیز داستان عاشقانه دنبال می کنند که به شکل موازی داستان آن ها در کنار داستان آرش جلو می رود.  رونا و آرش با اتفاقات مختلفی رو به رو می شوند که پایه اصلی داستان دلدار را تشکیل می دهد. در کنار آن ها شادی خواهر آرش در محل کارش با جوانی آشنا می شود و سبب عاشق او می گردد. سریال دلدار بیشتر به مشکلات جوانان امروزی و موانع آن ها بر سر زندگی و ... می پردازد و داستانی آموزنده را در قالب چند قسمت به نمایش می گذارد.

بازیگران سریال دلدار

نیما رئیسی و پیمان جعفری، کمند امیرسلیمانی، اهمایون ارشادی، شادی مختاری، حسام محمودی، محمدرضا غفاری، الناز حبیبی، سوگل خلیق، مریم بوبانی، علی اوسیوند، رویا جاویدنیا، مهران نائل


تصاویری از دلدار:

 

دانلود سریال دلدار  دانلود سریال دلدار


لیست دانلود
 دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
  حجم فایل: متفاوت نسبت به کیفیت
   (4.0/5)
پسورد فایل :
کپی