آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » برنامه دانلود از اینستاگرام برای اندروید Insta Downloader 5.0.3

برنامه دانلود از اینستاگرام برای اندروید

Insta Downloader نام نرم افزار ایرانی و کاملا فارسی برای دانلود از اینستاگرام می باشد ، این نرم افزار متخصص دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام تنها با دو کلیک می باشد. این برنامه سبک و کم‌ حجم برای دانلود تصاویر و فیلم‌ه ا با کیفیت اصلی از اینستاگرام تهیه شده است. با استفاده از این نرم‌افزار، به اسکرین شات گرفتن از صفحه نمایش که کیفیتی بسیار پایین‌تر از کیفیت اصلی دارد نیازی نخواهید داشت و می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌های مورد علاقه خود در اینستاگرام را بر روی گوشی و یا تبلت، ذخیره کنید.   پس از آن امکان اشتراک گذاری توسط بلوتوث و یا سایر روشها مهیاست.به راحتی و در کمترین زمان عکس پروفایل اینستاگرام - ویدئو و یا عکس مورد نظر رو با این برنامه دانلود کنید

 

نکات استفاده از نرم افزار :

 

- مسیر ذخیره فایل‌ها در حافظه نیز پوشه InstaDownloaderApp/ است. File Manager دستگاه خود را اجرا کرده (مدیریت فایل) و پوشه InstaDownloads را باز کنید.( همچنین می توانید از خود برنامه اینستاگرام دانلود و انتخاب آیکون پوشه در قسمت بالای نرم افزار مستقیما وارد این قسمت شوید )

- بهتر است که سرعت اینترنت شما مناسب باشد تا اختلالی در دانلود ایجاد نشود.

- اگر با اختلال احتمالی در دانلود فیلم و عکس مواجه شدید ممکن است  این مساله به دلیل مسدود شدن برخی سرورهای اینستاگرام باشد.

- دقت کنید که اینستاگرام برای حفظ حریم خصوصی، امکان ذخیره برخی عکس‌ها را برداشته است. برای اطمینان از این مساله، با کلیک بر روی آیکون سه نقطه (...) در سمت راست عکس، می‌توان متوجه شد که عکس، توسط ارسال کننده آن خصوصی شده و امکان ذخیره وجود ندارد. نبودن گزینه، هنگام کلیک بر روی آیکون، بیانگر این محدودیت است. معمولاً صفحات خصوصی یا Private که برای دنبال کردن (فالو) به تائید نیاز دارند، ذخیره عکس را مسدود کرده‌اند.

 

راهنمای استفاده :


- در گوشه سمت راست تصویر یا ویدئو در اینستاگرام، یک دکمه ... (3 نقطه) دیده می‌شود روی آن کلیک کنید. سپس گزینه ( Share  یا Copy Share URL ) را  انتخاب کنید.
✅ در این حالت به صورت اتوماتیک وارد برنامه می شوید و می توانید فایل را دانلود کنید، در غیر این صورت برنامه اینستاگرام دانلود را اجرا کنید و دکمه (جاگذاری) را انتخاب کنید.

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

دانلود عکس و فیلم از اینستا  دانلود عکس و فیلم از اینستا  دانلود عکس و فیلم از اینستا  دانلود عکس و فیلم از اینستا  دانلود عکس و فیلم از اینستا

 

پسورد فایل :
کپی