آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » مالتی مدیا » ابزار رایت » رایت فیلم بصورت بلو-ری با نرم افزار 4Media Blu-Ray Creator 2.0.4

رایت فیلم بصورت بلو-ری با نرم افزار 4Media Blu-Ray Creator 2.0.4

4Media Blu Ray Creator نرم افزاری قدرتمند و چند کاره برای تبدیل فرمت و رایت دیسک های ویدئوی Bluray و AVCHD DVD از ویدئوهای دوربین های فیلم برداری HD، ویدئوهای iPhone و دیگر ویدئوها می باشد. شما توسط آن می توانید فایل های ایمیج BDMW ISO و AVCHD ISO را از انواع ویدئوها بسازید.

 

امکانات نرم افزار 4Media Blu Ray Creator :
- ساخت دیسک های Blu-ray از ویدئوها : تبدیل فرمت و رایت ویدئوها شامل ویدئوهای دوربین های HD در فرمت های M2TS، MTS و TS، ویدئوهای گوشی iPhone 4 در فرمت MOV و دیگر ویدئوهای معمولی روی دیسک های Blu-ray برای اجرا روی دستگاه های پخش Blu-ray از قابلیت های اصلی نرم افزار است.
- رایت AVCHD DVD از ویدئوها : تبدیل فرمت ویدئوهای دوربین های فیلم برداری HD و ویدئو با فرمت MOV تهیه شده توسط iPhone 4 به فرمت AVCHD و رایت آن روی انواع مختلف DVD نیز از قابلیت های اصلی نرم افزار محسوب می شود.

- پشتیبانی از اکثر دوربین های فیلم برداری HD مانند Sony (M2TS)، Panasonic (MTS)، Hitachi، Canon یا JVC و رایت آنها روی دیسک های Blu-ray یا AVCHD DVD.
- پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدئو شامل AVI, MP4, MKV, DV, MPEG, MOV, QT, RM, RMVB, WMV, DivX, H.264/AVC, XviD, ASF, DAT, FLV, VOB, 3GP.
- رایت ویدئوهای MOV گوشی iPhone 4 روی دیسک های Blu-ray و AVCHD DVD ها.
ساخت منوی DVD و دستکاری آن : شما می توانید قالب های مختلف منوی DVD را به سلیقه خودتان طراحی کنید. همچنین می توانید موزیک پس زمینه و عکس را به آن اضافه کرده تا در منوی DVD شما نمایش داده و اجرا شوند.

پسورد فایل :
کپی