آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » مالتی مدیا » مبدل » دانلود مبدل قدرتمند و ایده آل برای تبدیل فرمت ts به سایر فرمت ها Tipard TS Converter 9.2.32

مبدل قدرتمند و ایده آل برای تبدیل فرمت ts به سایر فرمت ها Tipard TS Converter 7.1.52

Tipard TS Converter یکی از ابزارهای معروف و قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت رایج ts به سایر فرمت های ویدیویی می باشد. توسط این نرم افزار شما به آسانی می توانید فرمت ts را به فرمت های ویدیوییی معروف نظیر MPEG, VOB, DAT, MP4, M4V, MTS, WMV, ASF, MKV تبدیل نمایید.

شما همچنین قادر به ویرایش ویدیوها و تغییر در کیفیت ویدیوها می باشید. شما می توانید فرمت ts را به فرمت های قابل اجرا در گوشی های تلفن همراه و آیپد و آیپاد تبدیل نمایید ، نرم افزار دارای سرعت بالا می باشد و کیفیت ویدیوها قابلیت سفارشی سازی را دارا می باشد.


دانلود Tipard TS Converter

✅ نام نرم افزارTipard TS Converter❤️ تعداد دانلود136176
⭐نسخه نرم افزار9.2.32🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل35 مگابایت

حمایت از فرمت های فراوان ویدیویی

 

نرم افزار Tipard TS Converter طوری طراحی شده است که توسط آن می توایند فرمت ts را به فرمت های ویدیو دیگر نظیر AVI, MP4, WMV, 3GP, 3GPP, MKV, FLV, SWF, VOB, DV و ویدیویهای HD تبدیل نمایید. همچنین قادر به تبدیل فرمت TS به فرمت های صوتی نظیر MP3, WMA, OGG, MP2, AAC, M4A, WAV, AC3 خواهید بود. سازگاری با آیپچد و آیفون نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشد.

 

ویرایش ویدیوهای ts 

 

با Tipard TS Converter قادر به ویرایش ویدیوها ، حذف لبه های ویدیو برای لذت بیشتر می باشید. همچنین می توانید ویدیوها را با هم ادغام کرده و یک ویدیو طولانی ایجاد کنید. همچنین قادر به برش ویدیوها نیز خواهید بود. همچنین قادر به تنظیم رنگ ، نور و کنتراست ویدیوها می باشید ، اضافه کردن متن به ویدیو از جمله قابلیت های دیگر این نرم افزار می باشد.

 

پارامترهای سفارشی سازی در دسترس 

 

با این نرم افزار قادر به تغییر رزولیشن ها خواهید بود. همچنین می توانید یک فیلم را به چندین فرمت و حتی فرمت صوتی نیز تبدیل نمایید. تنظیمات صوتی و تصویری, مانند بیت ریت ویدئو کلیپ رمزگذار، سرعت فریم از جمله قابلیت های دیگر این نرم افزار به حساب می آید.

 

رابط کاربرپسند

 

رابط کاربری نرم افزار بسیار آسان می باشد و کاربران به آسانی قادر به برقراری ارتباط با نرم افزار و کار با آن خواهند بود. پشتیبانی از پیش نمایش ویدیو و خروجی ویدیو در هر زمان الز جمله کارهای این ابزار به شمار می آید.

 


آموزش نصب و فعال سازی Tipard TS Converter


1 - بسته را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید.

2 - نرم افزار را نصب کنید ولی باز نکنید.

3 - محتویات پوشه Crack همراه فایل دانلود شده ( یعنی دو تا فایل dll داخل این پوشه )  را در مسیر نصب نرم افزار کپی کنید.

- مسیر نصب نرم افزار کجاست ؟ روی آیکون نرم افزار در دسکتاپ کلیک راست کرده و گزینه Open filce loction را کلیک می کنید.

پسورد فایل :
کپی