آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » مجموعه ی بهترین افزونه های مرورگر محبوب فایر فاکس Firefox Addons 2009
alt

Mozilla Firefox امروزه به عنوان یکی از پرطرفدارترین نرم افزارهای مرورگر وب می باشد که بسیاری از کاربران اینترنت در نقاط مختلف دنیا از این نرم افزار برای وبگردی و مشاهده صفحات وب استفاده می کنند. این مرورگر که یکی از جدی ترین رقبای مرورگر معروف شرکت مایکروسافت یعنی Internet Explorer می باشد توانسته تا بسیاری از طرفداران دیگر مرورگرها را به سمت خود جذب کند و آن ها را در زمره طرفداران همیشگی خود قرار دهد. یکی از مهمترین ویژگی های این مرورگر نسبت به دیگر مرورگرها خاصیت کد باز ( Open Source ) بودن این نرم افزار می باشد. کد باز بودن این نرم افزار موجب شده تا بسیاری از برنامه نویسان برای مرورگر مورد علاقه خود اقدام به نوشتن ابزارهای کمکی نمایند تا کاربران با استفاده از این ابزارها بتوانند نیازهای مختلف خود را برطرف نمایند. این ابزارهای کمکی در غالب افزونه هایی ( Addons ) ارائه می شود که بر روی مرورگر نصب می شوند.

امروزه می توان هزاران افزونه در زمینه های مختلف کاربردی را برای این مرورگر مشاهده نمود که کاربران برای راحتی امور مختلف از آن ها استفاده می کنند. ابزارهای مدیریت اسکریپت ها ، پخش کننده های صوتی ، ابزارهای مدیریت دانلود فایل ، پویشگرهای امنیتی و ... تنها بخش کوچکی از این دسته از افزونه ها می باشند.

در این مطلب تعدادی از این افزونه ها را در غالب یک مجموعه برای شما ارائه میکنیم.

 

Firefox Addons 2009 نام مجموعه ای متشکل از بهترین ابزارهای کمکی می باشد که در سال 2009 برای کاربران ارائه شده است. ابزارهای موجود در این نسخه همگی از آین نسخه های موجود این ابزارها می باشد و کاربران می توانند از ویژگی های نسخه های جدید این ابزارها استفاده نمایند. افزونه های فایرس را کاربران می توانند به راحتی نصب نمایند. برای نصب این افزونه ها حتی می توان از ویژگی Drag and Drop نیز بر روی ایم مرورگر استفاده نمود.

پسورد فایل :
کپی