آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ویرایشگر متن » دانلود و نصب VovSoft Daily Journal 5.8 برنامه یادداشت برداری با قابلیت قرار دادن رمز

دانلود VovSoft Daily Journal برای ویندوز

VovSoft Daily Journal نرم افزاری ساده می باشد که با استفاده از آن می توانید اکانت خود را با پسورد دلخواه قفل کنید و جلوی دیگران را از دسترسی به اطلاعات حساستان بگیرید. از این اپلیکیشن می توانید برای نوشتن خاطرات، یا اطلاعات مهم استفاده کنید پنجره اصلی این اپلیکیشن دارای تقویم است که به راحتی در آن می توانید زمان های دلخواه خود را بیابید. این نرم افزار دارای موتور جست و جوی درون برنامه ای برای پیدا کردن متن هایی که یادداشت کرده اید می باشد. می توانید بین فونت هایی که در سیستمتان نصب شده است انتخاب کنید.

امکان عوض کردن سایز متن، و تغییر دادن استایل آن وجود دارد. چند کاربر می توانند از این اپلیکیشن به شکل همزمان استفاده کنند. هر کاربر اکانت جداگانه ای می سازد و رمز عبور دلخواه خود را تنظیم می کند. کاربران دیگر بدون داشتن پسورد صحیح، نمی توانند به اطلاعات اکانت های دیگر دسترسی داشته باشند. VovSoft Daily Journal از تم تیره پشتیبانی می کند و می توانید در محیط های تاریک بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید. علاوه بر این VovSoft Daily Journal به شما امکان پشتیبان گیری از اطلاعات رمزگذاری شده را می دهد. هر زمان که بخواهید می توانید این اطلاعات را بازیابی کنید بدون ا« که حریم شخصیتان آسیبی ببیند.

ویژگی های نرم افزار VovSoft Daily Journal :


- دارای تقویم درون برنامه ای

- دارای تم تیره

- یادداشت برداری آسان

- تنظیم کردن فونت دلخواه

- استایل دادن به فونت

- تغییر سایز دادن متن

- ذخیره سازی اطلاعات با رمز دلخواه

- پشتیبان گیری از اطلاعات

تصاویری از محیط نرم افزار VovSoft Daily Journal :

دانلود VovSoft Daily Journal برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی