آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود DevManView 1.66 جایگزین دیوایس منیجر ویندوز

دانلود DevManView برای ویندوز

DevManView یکی دیگر از اکسپلورر های اختصاصی برای ویندوز است که می تواند جایگزین Device Manager عادی ویندوز شود. برخلاف ابزار مدیریت ویندوز که لیست سیستم ها را به شکل درختی نشان می دهد؛ این نرم افزار آن ها را به شکل تخت ننشان می دهد. علاوه بر این اگر دسترسی های لازم را داشته باشید؛ می توانید لیست سیستم های متصل شده به یک کامپیوتر دیگر که در شبکه ی شما وجود دارد را هم مشاهده کنید.

DevManView قادر به لود کردن سیستم ها و غیر فعال کردن سیستم های غیر ضروری نیز هست. این ویژگی زمانی می تواند مفید واقع شود که ویندوز شما مشکل بوت پیدا کرده است و می خواهید سیستم های مشکل ساز را غیر فعال کنید. با DevManView قادر به ساخت پروفایل نیز خواهید بود. این پروفایل ها کار شما را در مدیریت سیستم ها و فایل ها آسان می سازند. این اپلیکیشن یکی از محبوب ترین ابزار های مدیریتی سیستم می باشد که برای بیش از 10 هزار بار دانلود شده است.

این نرم افزار رایگان بوده و دائما می توانید آن را بروزرسانی کنید. DevManView حجم بسیار کمی دارد که حتی به یک مگابایت هم نمی رسد. اگر از صاحبان کافی نت هستید، یا باید سایتی را مدیریت کنید که تعداد زیادی از سیستم ها به کامپیوترها متصل است؛ این نرم افزار می تواند برای شما مفید واقع شود. در این زمینه دانلود XYplorer و xplorer2 نیز مفید می باشند.

ویژگی های نرم افزار DevManView


- نمایش لیست سیستم ها به شکل تخت

- مدیریت سیستم ها

- امکان غیر فعال کردن سیستم های دلخواه

- اضافه کردن لیستی از سیستم ها

- مشاهده سیستم های متصل به کامپیوتر های شبکه

- ارائه شده به شکل رایگان

- امکان جست و جوی سیستم در گوگل به شکل مستقیم

- مشاهده properties سیستم انتخابی

تصاویری از محیط نرم افزار DevManView :


دانلود DevManView برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی