آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود و نصب Rons Renamer 2023.8.11.1527 نرم افزار تغییر نام دسته جمعی فایل و پوشه

دانلود Rons Renamer

Rons Renamer یک ابزار قدرتمند برای تغییر نام دسته ای فایل ها و پوشه ها است. با استفاده از این نرم افزار، شما می توانید برای تغییر نام گروهی فایل ها از قوانین و الگوهای مشخص استفاده کنید. این نرم افزار به شما امکان می دهد نامگذاری دلخواه را براساس اطلاعاتی مانند نام، تاریخ، شماره سریال و سایر ویژگی ها انجام دهید.

Rons Renamer از ویژگی هایی مانند جستجو و جایگزینی نام فایل، پشتیبانی از الگوهای رنگی، پشتیبانی از ویژگی های خاص فایل ها مانند اندازه، تاریخ ایجاد و تعداد صفحات PDF و غیره پشتیبانی می کند.

همچنین، قابلیت انجام تغییر نام فایل ها در سطح پوشه های زیرشاخه را نیز دارد و می تواند با فرمت های مختلفی از جمله JPG، PNG، PDF، DOC و غیره کار کند.

از طریق رابط کاربری ساده و کاربرپسند خود، Rons Renamer به شما اجازه می دهد قوانین تغییر نام خود را تعریف کرده و در صورت نیاز، تغییرات را پیش نمایش کنید و سپس به طور دسته ای فایل ها را تغییر نام دهید.


دانلود Rons Renamer

✅ نام نرم افزارRons Renamer❤️ تعداد دانلود43
⭐نسخه نرم افزار2023.8.11.1527🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل4 مگابایت

قابلیت های کلیدی Rons Renamer


- الگوهای تغییر نام: شما می توانید الگوهای مشخصی را برای تغییر نام فایل ها و پوشه ها تعریف کنید. این الگوها می توانند شامل نام فایل، تاریخ، شماره سریال، تعداد صفحات و سایر ویژگی ها باشند. Rename Master و  دانلود و نصب VovSoft Rename Multiple Files و  Better File Rename و  Advanced Renamer  از دیگر نرم افزارهای مرتبط می باشند.

- جستجو و جایگزینی: شما می توانید رشته های مشخصی را در نام فایل ها جستجو کنید و با رشته های دیگر جایگزین کنید. این ویژگی بسیار مفید است برای تغییر نام فایل ها با قوانین خاص.


Rons Renamer


- پشتیبانی از ویژگی های فایل: نرم افزار قابلیت استفاده از ویژگی های خاص فایل ها را دارد، مانند اندازه، تاریخ ایجاد، تاریخ تغییر و غیره. شما می توانید این ویژگی ها را در قوانین تغییر نام استفاده کنید.

- تغییر نام در سطح پوشه های زیر شاخه: با استفاده از Rons Renamer، شما می توانید تغییر نام فایل ها در سطح پوشه های زیرشاخه را انجام دهید. این امکان به شما اجازه می دهد تغییر نام فایل های یک پوشه به صورت دسته ای انجام دهید.

- پیش نمایش تغییرات: قبل از اعمال تغییر نام، شما می توانید پیش نمایشی از تغییرات را ببینید تا مطمئن شوید که تغییرات مطابق با توقعات شما است.

- پشتیبانی از فرمت های مختلف: با فرمت های مختلفی از جمله عکس ها (مانند JPG و PNG)، اسناد (مانند PDF و DOC) و فرمت های دیگر کار می کند.


Rons Renamer آموزش نصب و فعال سازی


1 - نرم افزار را نصب کرده ولی باز نکنید.
2 - وارد پوشه Keypatch همراه فایل دانلودی شوید و محتویات را در مسیر نصب نرم افزار کپی کنید.
3 - اکنون فایل Keypatch را با کلیک راست Run as administrator باز کنید.
4 - کشو مقابل Product را باز کرده و روی Rons Renamer تنظیم کنید.
5 - در بخش Registered to یک نام دلخواه انگلیسی تایپ کنید.
6 - روی Generate کلیک کنید و فایل اجرایی نرم افزار را به آن معرفی کنید و تمام
پسورد فایل :
کپی