آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » ضبط فيلم و عكس » دانلود نرم افزار عکسبرداری از یک پنجره خاص در ویندوز Windows Snapshot Grabber 2020.12.620.2769

دانلود Windows Snapshot Grabber برای ویندوز

Windows Snapshot Grabber اپلیکیشنی ساده برای جمع کردن اطلاعات مختلف از پنجره های محیط دسکتاپ می باشد. کافیست منطقه دلخواه خود را انتخاب کنید و از آن تصویر بگیرید. از حالت های مختلفی برای استخراج داده ها پشتیبانی می شود، به عنوان مثال می توانید snapshot خود را با تاخیر بگیرید. این نرم افزار اطلاعات مختلفی همچون Style/ExStyle، فونت و رنگ را می گیرد. از پنجره دلخواه خود اسکرین شات بگیرید و آن را های لایت کنید. این نرم افزار اطلاعاتی همچون Title, Class, Font را می تواند بگیرد. برای گرفتن Snapshot با تاخیر، کافیست کلید شیفت را در کیبورد خود نگه دارید و وقتی که می خواهید عکس گرفته شود، دست خود را از روی آن بردارید.

این نرم افزار کم حجم، تمامی تغییرات ایجاد شده پنجره اپلیکیشن را ذخیره سازی می کند. پنجره دلخواه خود را همراه با منو های آن بگیرید. از اسنپ شات های چند لایه ای و شفاف پشتیبانی می شود. شما می توانید پنجره را تغییر سایز دهید، آن را حرکت دهید و آن را شخصی سازی کنید. با Topmost این نرم افزار همیشه در بالای پنجره های دیگر به نمایش در می آید. شفافیت پنجره برنامه را تغییر دهید و آن را به شکل دلخواه در آورید. تغییرات ایجاد شده در حافظه برنامه باقی می ماند.

ویژگی های نرم افزار Windows Snapshot Grabber


- تنظیم کردن میزان شفافیت برنامه

- امکان تصویربرداری با تاخیر

- گرفتن اطلاعاتی نظیر Style/ExStyle از ویندوز به شکل خودکار

- امکان تغییر دادن ابعاد پنجره برنامه

- به نمایش در آمدن پنجره در بالای دیگر پنجره ها

- کم حجم و ساده، با مصرف اندک از منابع سیستمی

- رابط کاربری ساده بدون ابزار غیر ضروری

تصاویری از محیط نرم افزار Windows Snapshot Grabber :


دانلود Windows Snapshot Grabber برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی