آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » ویرایشگر تصویر » دانلود Mytoolsoft Watermark Software 5.0.15 اضافه کردن آسان واترمارک به گروهی از تصاویر

دانلود Mytoolsoft Watermark Software برای ویندوز

Mytoolsoft Watermark Software اپلیکیشنی ساده می باشد که برای کمک به شما در اضافه کردن واترمارک ها به چندین عکس به شکل  همزمان ساخته شده است. با طی کردن سه مرحله می توانید به سادگی به مجموعه عکس های خودد واترمارک اضافه کنید. مکان واترمارک و استایل آن کاملا در اختیار شما خواهد بود. با استفاده از واترمارک ها می توانید از حقوق خود محافظت کنید و جلوی پخش شدن آن ها را بگیرید. این نرم افزار از فرمت های مختلفی نظیر BMP, JPG, JPEG, GIF, PNG پشتیبانی می کند. شما می توانید از واترمارک های متنی یا تصویری یا هردو برای عکس های خود استفاده کنید.

استایل های مناسبی در اختیار شما قرار می گیرد، زاویه، سایه و میزان شفافیت در دستان شما خواهد بود. هم چنین می توانید مهر تاریخ بر روی عکس های بزنید و به آن ها تگ هایی مخصوص نظیر کپی رایت، رجیستر و ... اضافه کنید. حتی می توانید مدل دوربین خود را به عکستان اضافه کنید. چیزی که در پیش نمایش این اپلیکیشن مشاهده می کنید، درست همان چیزی خواهد بود که خروجی می گیرید. امکان تغییر دادن سایز عکس ها، و تبدیل فرمت آن ها نیز وجود دارد.


دانلود Mytoolsoft Watermark Software

✅ نام نرم افزارMytoolsoft Watermark Software❤️ تعداد دانلود3214
⭐نسخه نرم افزار5.0.15🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل7 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Mytoolsoft Watermark Software


- اضافه کردن واترمارک به شکل گروهی

- تنظیم کردن استایل انتخابی برای عکس ها

- تعیین کردن موقعیت مناسب برای واترمارک

- پشتیبانی از واترمارک های متنی و تصویری

- سایه دادن به واترمارک ها

- شخصی سازی سایز عکس ها

- تبدیل کردن فرمت های تصویری به یک دیگر


تصاویری از محیط نرم افزار Mytoolsoft Watermark Software ‌:


دانلود Mytoolsoft Watermark Software برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی