آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » بهترین اپلیکیشن مدیریت فایل برای اندروید ALFile - Best File Manager 3.7

https://img.patoghu.com/nreern/

ALFile - Best File Manager نرم افزاری جامع با تمامی امکانات و ابزار روری مدیریت فایل ها می باشد. با این اپلیکیشن دیگر نیاز به نصب برنامه های جانبی نخواهید داشت. این نرم افزار حجم کمی داشته و با سرعت بالایی که دارد به عنوان یکی از بهترین فایل منیجر ها شناخته می شود. این ورژن از برنامه هیچگونه تبلیغی نشان نمی دهد و در عین حال رایگان می باشد! شما می توانید از این نرم افزار برای فبلت، تبلت و اسمارتفون ها و هم چنین اندروید تی وی استفاده نمایید. از فایل های آرشیو نیز پشتیبانی شده و می توانید آن ها را extract نمایید. پروتکل ftp به شما این امکان را می دهد که داده ها را در بین کامپیوتر و سیستم اندرویدی خود تبادل نمایید.

علاوه بر این می توانید فایل ها را با استفاده از بلوتوث نیز به اشتراک بگذارید. با cloud manager می توان سرویس های ابری معروف مانند Dropbox و Onedrive و ... را مدیریت کرد. در صورتی که نیاز به فضای بیشتری دارید و سیستمتان کند شده است از junk cleaner این برنامه کمک بگیرید. فایل های ناخواسته و بی کاربرد در سیستم شما به شکل خودکار شناسایی می شوند و با حذف آن ها می توانید فضای بیشتری را آزاد نمایید. ALFile - Best File Manager بر روی اندروید 4.2 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار ALFile - Best File Manager :


- امکان مدریت فضای ابری

- رابط کاربری متریال و فوق العاده

- سرعت بسیار بالا

- تبادل داده ها با کمک درگاه FTP

- اشتراک گذاری اطلاعات با بلوتوث
- ویرایشگر فایل های متنی HTML, XHTML, TXT 

- خالی کردن رم از برنامه های پس زمینه

- حذف فایل های اضافی و فضاگیر


تصاویری از محیط نرم افزار ALFile - Best File Manager :


دانلود ALFile برای اندروید  دانلود ALFile برای اندروید  دانلود ALFile برای اندروید  دانلود ALFile برای اندروید  دانلود ALFile برای اندروید


پسورد فایل :
کپی