آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود برنامه کرونا - اپلیکیشن جامع اطلاعات کامل در مورد ' کرونا ویروس' اندروید

کرونا ویروس

برنامه "

کرونا

" اطلاعات جامع و کاملی درباره نحوه پیشگیری، روش های مراقبت، اگر مبتلا شدیم چه کنیم و هر آنچه که باید از این ویروس کرونا بدانیم قرار گرفته است.مدتی است که نسل تازه‌ای از ویروس کرونا یا همان کرونا ویروس در منطقه‌ای از چین شیوع پیدا کرده است. این ویروس تاکنون جان هزاران نفر را گرفته است و در حال حاضر درمانی برای آن وجود ندارد؛ بنابراین بهترین راه مبتلا نشدن به این ویروس، پیشگیری از آن است.

ما برای کمک به هم نوعان خود، مطالب جامع و کاملی در این برنامه آماده کرده ایم که با رعایت آن ها می توان از شیوع این ویروس و گرفتار شدن به آن پیشگیری نمود، یا اگر احیاناً کسی مبتلا شد، بداند که باید چه اقداماتی انجام دهد!لطفاً با اشتراک گذاری و معرفی این برنامه به دوستان، آشنایان و هر کسی که در توانتان می باشد، جهت آگاهی سایرین و هرچه زودتر ریشه کن کردن این ویروس گام بردارید، با آرزوی سلامتی برای تمام هم نوعان :)

امکانات برنامه کرونا ویروس


- حالت مطالعه شب و روز
- قلم (Font)های متنوع و زیبا
- تغییر اندازه متن
- مطالب جامع و کامل به صورت متن، عکس و فیلم
- لیست علاقه مندی ها
- ذخیره محل مطالعه و خواندن ادامه آن در مراجعه بعدی (به صورت خودکار و اتوماتیک)


کرونا ویروس‌ (نام علمی: Coronaviruses)، خانواده بزرگی از ویروس‌ها و زیر مجموعۀ کرونا ویریده هستند که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری‌های شدیدتری همچون سارس، مرس و کووید ۱۹ را شامل می‌شود. کروناویروس‌ها در سال ۱۹۶۵ کشف شدند و مطالعه بر روی آن‌ها به‌طور مداوم تا اواسط دهه ۱۹۸۰ ادامه داشت. این ویروس به طور طبیعی در پستانداران و پرندگان شیوع پیدا می کند. با این حال تاکنون هفت کرونا ویروس انسانی کشف شده‌است. آخرین نوع آنها، در دسامبر ۲۰۱۹ در شهر ووهان چین با همه‌گیری در انسان شیوع پیدا کرد.

واژه "کروناویروس" از کلمه زبان لاتین "corona" یا کلمه یونانی "κορώνη" به معنی تاج یا هاله گرفته شده‌است. این واژه به مشخصه ظاهری ویریون‌ها (شکل عفونی ویروس) که در زیر میکروسکوپ الکترونی دیده می‌شود، اشاره دارد که حاشیه‌ای از سطح بزرگ و پیازدار داشته و یادآور تصویری از یک تاج سلطنتی یا تاج خورشیدی است.

علائم اصلی بیماری کرونا

با توجه به نوع کروناویروس، علائم می‌تواند از نشانه‌های سرماخوردگی عادی تا تب، سرفه، تنگی نفس و مشکلات حاد تنفسی باشد. همچنین بیمار ممکن است سرفه‌های چند روزه ظاهراً بدون دلیل نیز داشته باشد. کروناویروس مرس، برخلاف سارس، نه تنها دستگاه تنفس بلکه ارگان‌های حیاتی دیگر بدن مثل کلیه و کبد را نیز درگیر می‌کند. در موارد حاد مشکلات گوارشی نظیر اسهال، نارسایی حاد تنفسی، اختلالات انعقادی خون و نارسایی کلیه نیز گزارش شده‌است که این مورد می‌تواند بیمار را به همودیالیز نیازمند کند.

نحوه انتقال بیماری کرونا

بسته به نوع کروناویروس، روش‌های انتقال آن متفاوت است. در برخی از موارد روش‌های انتقال بیماری از انسان به انسان شبیه بیماری آنفلوآنزا از طریق سرفه و عطسه است. با این حال احتمال انتقال بیماری در فضای باز بسیار محدود بوده و موارد انتقال انسان به انسان در مواردی رخ داده‌است که افراد به مدت طولانی در فضای بسته در کنار فرد بیمار بوده‌اند مانند افرادی که در بیمارستان‌ها با بیماران در ارتباط هستند. هنوز مشخص نیست که این بیماری نخستین بار از طریق جانوران به انسان منتقل شده‌است یا از طریق سطوح آلوده به ویروس.

تصاویری از محیط برنامه کرونا ویروس :


برنامه کرونا اندروید  برنامه کرونا اندروید  برنامه کرونا اندروید  برنامه کرونا اندروید


لیست دانلود
 دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
  حجم فایل: 8 مگابایت
   (4.2/5)
پسورد فایل :
کپی