آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » مالتی مدیا » ویرایشگر فیلم » دانلود و نصب GOM Mix Pro 2.0.5.7 برنامه ویرایش و میکس فیلم حرفه ای برای کامپیوتر

دانلود GOM Mix Pro برای ویندوز

GOM Mix Pro کلاس های آنلاین ایجاد کنید. این نرم افزار برای تمامی نیاز ها طراحی شده است. می توانید بین عکس ها افکت انتقالی اضافه کنید و با فریم افکت ها کیفیت کلی ویدیویتان را افزایش دهید. سورس های مختلفی برای ویرایش ویدیو پیش روی شما قرار می گیرد. این اپلیکیشن دارای preset ای مخصوص است که مناسب یوتوب می باشد. می توانید به سرعت فایل هایتان را اینکود کنید. GOM Mix Pro امکان تغییر دادن میزان روشنایی فایل های ویدویی و رنگ های آن را به شکل دلخواه به وجود می آورد.

این نرم افزار فیلترهای رنگی متنوعی در اختیار شما قرار می دهد. اکنون کانال جدیدی برای دسترسی به مارکت GOM اضافه شده است. باگ های ورژن های قبلی برطرف شده است و به راحتی می توانید فایل هایتان را تدوین و ترکیب کنید. امکان چرخاندن فایل های ویدویی و اضافه کردن زیرنویس نیز به آن ها وجود دارد. مدیریت کردن محتواهای ویدویی به راحتی انجام می شود. می توانید از فونت های متنوع استفاده کنید. با GOM Mix Pro می توانید در عرض ده دقیقه ویدیو را ویرایش کنید. GOM Mix Pro فیلتر های بصری متنوعی پیش روی شما می گذارد. رابط کاربری برنامه نسبت به نسخه های قبلی تغییر پیدا کرده است و راحت تر می توانید کارهای دلخواه خود را انجام دهید. توجه داشته باشید که این برنامه نیاز به حداقل گیگابایت رم دارد. دانلود Ashampoo Movie Studio Pro و دانلود CyberLink PowerDirector از دیگر برنامه های حرفه ای فیلم و ویدیو می باشند.


دانلود GOM Mix

✅ نام نرم افزارGOM Mix❤️ تعداد دانلود714
⭐نسخه نرم افزار2.0.5.7🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل295 مگابایت

ویژگی های نرم افزار GOM Mix Pro :


- اینکود کردن فایل های ویدویی

- ویرایش کردن آسان

- بریدن ویدیو

- امکان ترکیب کردن فایل ها با یک دیگر

- تغییر دادن میزان روشنایی ویدیو

- تغییر دادن رنگ ویدیوها

- اضافه کردن افکت های انتقالی

تصاویری از محیط نرم افزار GOM Mix Pro :


دانلود GOM Mix Pro برای ویندوز


لیست دانلود سیستم مورد نیاز

System Requirements


- Microsoft Windows 11/10/8.1/8/7 (32/64bit)
- DirectX 9.0c or higher
- Memory 4GB RAM or more (required 1GB free memory)
- HDD 1GB or more
- CPU Intel Core i3(Haswell), AMD Athlon 64 X2 or higher
- VGA HD Graphics 4600 or higher
- Resolution 1280 x 1024 or higher (Product minimum window size: 1260 x 880)

پسورد فایل :
کپی