آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » امنیتی » دانلود Emsisoft Emergency Kit v2020.3.1.10032 | حذف آسان بدافزارها و ویروس ها با آنتی ویروس قابل حمل و رایگان

حذف آسان بدافزارها و ویروس ها با آنتی ویروس قدرتمند Emsisoft Emergency Kit 1.0.0.25

Emsisoft Emergency Kit مجموعه ای از نرم افزارها می باشد که می توانند بدون نصب، کامپیوتر شما را اسکن کرده و هر نوع بدافزاری را از روی آن پاک سازی کنند. رابط گرافیکی نرم افزار نیز همانند عملکرد آن بسیار حرفه ای می باشد. این نرم افزار ، کامپیوتر شما را برای پیدا کردن انواع ویروس ها، تروجان ها، جاسوس افزارها، آگهی افزارها ، کرم های اینترنتی، Dialer ها، Keylogger ها و دیگر نرم افزارهای مخرب جستجو کرده و در مرحله بعدی تمامی آنها را حذف می کند. با اجرای آن، Emsisoft Emergency Kit سیستم شما را اسکن می کند و بدافزارهای یافت شده را در بخش قرنطینه قرار می دهد و در پایان آنها را حذف می کند. Emsisoft Emergency Kit دارای بخشی برای اسکن خط فرمان نیز می باشد که دارای عملکردی مانند خود نرم افزار است اما رابط گرافیکی ندارد. این ابزار برای کاربران حرفه ای ساخته شده.

امکانات و فواید نرم افزار Emsisoft Emergency Kit


- جعبه ابزاری حیاتی برای کامپیوترهای آلوده شده توسط بدافزارها.
- تشخیص و حذف نرم افزارهای مخرب و مضر.
- شناسایی بیش از 4 میلیون خطر شناخته شده.
- کاملا قابل حمل و گزینه ای مناسب برای فلش های USB.

 

نکته مهم : دقت کنید این نرم افزار قابلیت جایگزینی برای آنتی ویروس ها را ندارد و فقط در مواق اضطرای می توانید از آن استفاده کنید.

پسورد فایل :
کپی