آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » بازی 1.1.6 The Manga Works کارهای مانگا برای اندروید + نسخه مود

دانلود بازی The Manga Works برای اندروید

با The Manga Works کارهای مانگا شاهکار هنری خود را بکشید و آن را به قلب جهانیان وارد کنید. در ابتدا به عنوان یک هنرمند نو پا در یک اتاق کوچک و خالی با یک قلم شروع کنید و سعی کنید که بهترین کار خود را بکشید، به شکلی که از دادن آن به ناشران افتخار کنید. ایده ها نیروی حیاتی برای هنرمند مانگا می باشند، با جست و جو در میان شاهکار های دیگر، الهام بگیرید. اگرچه این بازی در گوگل پلی با قیمیت 4.99 یورو به فروش می رسد اما از کاربران امتیاز 4.6 را دریافت کرده است. با انباشتن تجربه و استفاده آن ها، کار خود را در نویسندگی و کشیدن بهتر کنید. وقتی که فکر می کنید یک کار اساسی انجام داده اید، آن را به ناشر بدهید. اگر توانستید رضایت ویرایشگر را بدست آورید، این می تواند آغازی برای یک رابطه ثمر بخش باشد. این بازی بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

 

ویژگی های بازی The Manga Works :

 

- تمام پیشرفت های شما در این بازی بر روی سیستمتان ذخیره می شود، آن را نمی توانید در دستگاهی دیگر منتقل کنید و یا آن را بازگردانید.
- کاری خلاقانه و جذاب
- گرافیکی دوست داشتنی

- مناسب برای تمامی سنین

 

تصاویری از محیط این بازی :

 

دانلود بازی The Manga Works برای اندروید  دانلود بازی The Manga Works برای اندروید  دانلود بازی The Manga Works برای اندروید  دانلود بازی The Manga Works برای اندروید

 

پسورد فایل :
کپی