آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » فایل و دیسک » دانلود و نصب DoYourClone 3.1 نرم افزار کپی و انتقال اطلاعات کامل از یک هارد به هارد دیگر

دانلود DoYourClone

DoYourClone نرم افزاری عالی برای کپی و انتقال داده ها از یک رایانه به رایانه دیگر استفاده می شود. این نرم افزار قابلیت هایی مانند کلون کردن سیستم عامل، کپی برابر درایو، انتقال داده به درایو جدید و ساخت نسخه پشتیبان را داراست. همچنین این ابزار قادر به پاکسازی داده های حساس نیز است. DoYourClone یک ابزار کارآمد و ساده است که به کاربران امکان می دهد به راحتی و با دقت داده ها را از یک رایانه به رایانه دیگر منتقل کنند.

با استفاده از نرم افزار شما می توانید عملیات کپی و انتقال داده ها را با سرعت بالا و بدون از دست دادن اطلاعات انجام دهید. این نرم افزار از تکنولوژی پیشرفته ای برای تضمین امنیت و صحت انتقال داده ها استفاده می کند. علاوه بر این، DoYourClone قابلیت پشتیبانی از انواع درایوها و سیستم عامل ها را داراست، بنابراین می توانید با آن به راحتی با هر نوع سیستم و درایو کار کنید.


دانلود DoYourClone

✅ نام نرم افزارDoYourClone❤️ تعداد دانلود170
⭐نسخه نرم افزار3.1🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل80 مگابایت

قابلیت های نرم افزار DoYourClone


- کلون کردن سیستم عامل: با استفاده از این ابزار ، شما می توانید یک کپی کامل از سیستم عامل، برنامه ها و تنظیمات را ایجاد کنید و آن را بر روی یک رایانه دیگر بازیابی کنید. این ویژگی مفیدی است برای انتقال سیستم عامل و تنظیمات شخصی به رایانه جدید یا ایجاد یک نسخه پشتیبان از سیستم فعلی.

کپی برابر درایو: شما می توانید درایوها و بخش های مختلف را با دقت و صحت کامل کپی کنید. این شامل درایوهای سیستمی، درایوهای بیرونی، درایوهای SSD و HDD و هر نوع درایو دیگری است که به رایانه متصل است. دانلود EaseUS Disk Copy و دانلود EaseUS Todo PCTrans Pro از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.


DoYourClone


- انتقال داده به درایو جدید: اگر شما قصد تعویض درایو رایانه خود را دارید، می توانید با استفاده از این ابزار ، تمامی داده ها و فایل ها را از درایو قدیمی به درایو جدید انتقال دهید.

- ساخت نسخه پشتیبان: شما می توانید یک نسخه پشتیبان از فایل ها و پوشه های خود ایجاد کنید تا در صورت نیاز به بازیابی آنها، در اختیار داشته باشید.

- پاکسازی داده های حساس: DoYourClone ابزاری برای حذف داده های حساس از درایوها قبل از انتقال آنها است. با استفاده از این ویژگی، شما می توانید اطمینان حاصل کنید که داده های حساس شما پاک می شوند و در دسترس نیستند.



آموزش نصب و فعال سازی DoYourClone 


1 - بسته را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید.

1 - نرم افزار را نصب کنید ولی باز نکنید.

2- محتویات پوشه Crack همراه فایل دانلود شده را در مسیر نصب نرم افزار کپی کنید.


- مسیر نصب نرم افزار کجاست ؟ روی آیکون نرم افزار در دسکتاپ کلیک راست کرده و گزینه Open filce loction را کلیک می کنید.


لیست دانلود سیستم مورد نیاز

Operating System Requirements
• Windows 11
• Windows 10
• Windows 8/8.1
• Windows 7
• Windows Vista
• Windows Server

Other System Requirements
• File System: FAT 12/16/32, exFAT, NTFS, NTFS 5, ext 2/3/4, ReFS
• Disk Space: at least 100 MB

پسورد فایل :
کپی