آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود Duplicate and Same Files Searcher 6.0.1 برنامه پیدا کردن فایل های تکراری

دانلود Duplicate برای ویندوز

Duplicate and Same Files Searcher اپلیکیشنی است که با آن می توانید فایل های تکراری را با سرعت بالا پیدا کنید. این اپلیمیشن محتوای تکراری را برای شما پیدا می کند. اهمیتی ندارد که نام فایل های شما یکسان نباشد، این برنامه بایت به بایت فایل ها را با یک دیگر مقایسه می کند و در صورتی که داده ها مشابه باشند، آن ها را به عنوان تکراری معین می کند. می توانید فایل های تکراری را حذف کنید یا آن ها را از مکانی به مکان دیگر انتقال دهید. علاوه بر این می توانید فایل های تکراری را با NTFS hard link (که ویژگی منحصر به فرد این برنامه است) جایگزین کنید. Duplicate and Same Files Searcher اطلاعات را در قالب مناسبی به نمایش می گذارد که راحت تر بتوانید آن ها را دیریت کنید.

fragmentation فایل ها نشان داده می شود. می توانید فایل های فشرده شده ntfs را با رنگ بندی جداگانه ای مشاهده کنید. امکان فیلترگذاری روی فایل ها وجود دارد. Duplicate and Same Files Searcher حجم بسیار کمی دارد و تنها یک مگابایت حجم دارد. این نرم افزار به شکل رایگان ارائه شده است و به راحتی می توانید آن را بروز رسانی کنید. امکان انتخاب کردن دستی فایل ها برای حذف وجود دارد. می توانید فایل ها را در ntfs volume ها به راحتی فشرده نمایید.

ویژگی های نرم افزار Duplicate and Same Files Searcher


- ارائه شده به شکل رایگان

- امکان انتخاب دیسک دلخواه برای اسکن

- نمایش fragmentation فایل ها

- نمایش فایل های فشرده شده ntfs

- مقایسه بایت به بایت فایل ها با یک دیگر

- امکان حرکت دادن فایل ها

- امکان فشرده کردن فایل های تکراری

- حذف کردن سریع و راحت فایل ها

- رابط کاربری ساده

تصاویری از محیط نرم افزار Duplicate and Same Files Searcher :


دانلود Duplicate برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی