آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود و نصب OzCode for Visual Studio 2022 v4.0.0.22253 برنامه دیباگر ویژوال استودیو

دانلود OzCode برای ویندوز

OzCode for Visual Studio نرم افزاری قدرتمند برای کاهش دادن زمان عیب یابی می باشد. این اپلیکیشن پیدا کردن باگ های سی شارپ را راحت تر می کند و آن را حتی تبدیل به تجربه ای لذت بخش می نماید. این نرم افزار با ویژوال استودیو همگام سازی می شود و ویژگی های آن را توسعه می دهد. در کنار ویژگی های دیگر، با OzCode for Visual Studio قادر به جست و جو کردن properties ها، مقایسه کردن آبجکت ها با یک دیگر، محاسبه کردن معادلات، و ایجاد کردن tracking point ها هستید.

در این اپلیکیشن قادر به اضافه کردن breakpoint ها در نقاط دلخواه هستید. امکان جست و جو کردن در اینترنت را خواهید داشت. علاوه بر این امکان اضافه کردن سریع اپلیکیشن ها به برنامه هستید. در برخی از پروژه ها مجبور به زدن f5 برای شروع عیب یابی هستید اما با ویژگی QuickAttach این برنامه می توانید میانبر های دلخواه را برای هر اپلیکیشن مشخص و اجرا کنید. امکان بررسی حلقه ها وجود دارد. مقایسه کردن اشیاء و مجموعه های مختلف با یک دیگر به راحتی انجام می شود. نتایج را می توانید به سادگی مشاهده نمایید. اشیاء ویژگی های مختلفی دارند که هنگام عیب یابی نیازی به آن ها ندارید. با Reveal می توانید روی ویژگی هایی متمرکز شوید که به بررسی آن ها نیاز دارید. این نرم افزار حجم کمی دارد و مناسب برنامه نویسان حرفه ای است.

ویژگی های نرم افزار OzCode for Visual Studio :


- عیب یابی سی شارپ در کمترین زمان ممکن

- متمرکز شدن روی ویژگی های دلخواه آبجکت ها

- اجرای معادلات دلخواه

- اضافه کردن breakpoint

- جست و جوی سریع اطلاعات

- مقایسه کردن آبجکت ها با یک دیگر

- جست و جو کردن ارورها در اینترنت

تصاویری از محیط نرم افزار OzCode for Visual Studio :

دانلود OzCode برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی