آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » ضبط فيلم و عكس » دانلود AceThinker Screen Grabber Pro 1.1.50 ضبط فیلم از صفحه نمایش با کیفیت بالا

دانلود AceThinker برای اندروید

AceThinker Screen Grabber Pro نرم افزاری ایده آل برای فیلم برداری از صفحه نمایش کامپیوتر و ویرایش آن می باشد. با این اپلیکیشن به راحتی می توانید از صفحه کامپیوتر خود فیلم بگیرید و آن را به اشتراک بگذارید. این نرم افزار قادر به ضبط کردن صدا و تصویر به شکل همزمان است. می توانید برنامه را به گونه ای تنظیم کنید که در زمان دلخواه شما ضبط شروع شود. علاوه بر این می توانید اسکرین شات از هر نقطه از صفحه دسکتاپتان تهیه کنید. این نرم افزار هر نوع فعالیتی که در دسکتاپ انجام دهید را فیلم برداری می کند. اهمیتی ندارد که به دنبال تهیه فیلم آموزشی باشید، یا بخواهید از بازیتان فیلم بگیرید. این نرم افزار امکان ویرایش کردن ویدیو به شکل زنده را برای شما به وجود می آورد. تنظیم کردن برنامه برای فیلم برداری در زمان های دلخواه نیز امکان پذیر است. حتی می توانید از web camera استفاده کنید.

حالت هایی مثل full screen نیز وجود دارد. با انتخاب حالت only audio، تنها صدا در سیستم شما ضبط خواهد شد. AceThinker Screen Grabber Pro نرم افزاری کم حجم می باشد که فشار چندانی به منابع سیستمی شما نمی آورد. می توانید ورودی صوتی را برای برنامه مشخص کنید. تنظیمات مختلفی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. بخش help برنامه به شما کمک می کند با ابزار مختلف برنامه آشنا شوید. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که عموم کاربران بتوانند از آن استفاده کنند. . دانلود bandicam و Aiseesoft Screen Recorder و دانلود Mobizen Screen Recorder از برنامه های ضبط صفحه نمایش می باشند.


دانلود AceThinker Screen Grabber

✅ نام نرم افزارAceThinker Screen Grabber❤️ تعداد دانلود2468
⭐نسخه نرم افزار1.1.50🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا | 64 بیتی🔆 حجم فایل84 مگابایت

ویژگی های نرم افزار AceThinker Screen Grabber Pro


- ضبط کردن فعالیت های مختلف در دسکتاپ

- تنظیم کردن برنامه زمانی دلخواه برای ضبط

- عدم استفاده زیاد از منابع سیستمی

- ضبط کردن تنها صدا

- گرفتن اسکرین شات از محیط سیستم

- ضبط صدا و فیلم به شکل همزمان

- استفاده از وب کم

 - رابط کاربری دوستانه و ساده

تصاویری از محیط نرم افزار AceThinker Screen Grabber Pro :


دانلود AceThinker برای اندروید


پسورد فایل :
کپی