آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » ویرایشگر تصویر » دانلود نرم افزار IRedSoft Batch MMedia Date Changer 2.19 تغییر تاریخ و زمان عکس و فیلم دسته ای

IRedSoft Batch MMedia Date Changer

Batch MMedia Date Changer ابزاری کارآمد و کاربردی است که به شما کمک می کند به راحتی و با دقت بالا تاریخ و زمان فایل هایتان را تنظیم و هماهنگ کنید. از تغییرات ساده تاریخ یک فایل تا هماهنگ سازی تمامی تاریخ ها در یک مجموعه از فایل ها، این ابزار امکانات گسترده ای را ارائه می دهد تا به شما کمک کند که به بهترین شکل ممکن از تاریخ گذاری فایل هایتان استفاده کنید.

بنابراین، اگر به دنبال یک راهکار قدرتمند برای مدیریت تاریخ و زمان عکس ها و ویدیوها هستید ، Batch MMedia Date Changer یک گزینه عالی و کارآمد برای شماست. این ابزار با امکانات و قابلیت های خود می تواند به شما کمک کند که به راحتی و به دقت تاریخ گذاری فایل هایتان را مدیریت کنید. این برنامه با مشکلات متداولی مانند تنظیمات نادرست تاریخ دوربین یا عدم تطابق در تاریخ ایجاد فایل، تاریخ تغییر و داده های EXIF سر و کار دارد.


دانلود IRedSoft Batch MMedia Date Changer

✅ نام نرم افزارIRedSoft Batch MMedia Date Changer❤️ تعداد دانلود37
⭐نسخه نرم افزار2.19🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل25 مگابایت

IRedSoft Batch MMedia Date Changer یک ابزار مفید برای هر کسی است که نیاز به تغییر تاریخ و زمان فایل های رسانه ای خود دارد. این نرم افزار آسان برای استفاده و قدرتمند است و می تواند در صرفه جویی در زمان شما بسیار مفید باشد.


IRedSoft Batch MMedia Date Changer


ویژگی های کلیدی Batch MMedia Date Changer 


- شما می توانید تاریخ، زمان یا هر دو را برای فایل هایتان تغییر دهید. این ابزار به شما امکان می دهد تاریخ یا زمان ثابت تعیین کنید یا از Date Maths برای افزودن یا کم کردن فواصل زمانی و تاریخ استفاده کنید.

- این ابزار از یک مجموعه گسترده از فرمت های فایل پشتیبانی می کند، از جمله فرمت های JPEG، Adobe RAW، Canon RAW، Fujifilm RAW، Nikon RAW، Olympus RAW، Panasonic RAW، Pentax RAW، PNG، TIFF، AVI، MTS، MPG، 3GP، 3G2، MP4 و MOV.

- می تواند تاریخ و زمان EXIF را درج شده در عکس های شما به روز کند و اطمینان حاصل کند که تمام اطلاعات تاریخ مربوطه هماهنگ شده است.

- می توانید تاریخ فایل ها را با تاریخ ایجاد، تاریخ تغییر یا تاریخ EXIF هماهنگ کنید.

- این ابزار تنظیمات تغییر تاریخ تدریجی را ارائه می دهد، که به شما امکان می دهد تاریخ و زمان پایه برای اولین فایل را تعیین کنید و فایل های بعدی از آن نقطه با فاصله زمانی مشخص افزایش یابند.

- شما همچنین می توانید تاریخ و زمان هر عکس را به صورت جداگانه تنظیم کنید، که کنترل دقیق تری بر روی فایل هایتان را فراهم می کند.


آموزش نصب و فعال سازی IRedSoft Batch MMedia Date Changer
 

1 - نرم افزار را نصب کرده ولی باز نکنید.
2- محتویات پوشه Patch همراه فایل دانلود شده را در مسیر نصب نرم افزار کپی کنید.
3 - فایل Patch را با کلیک راست Run as administrator باز کرده و دکمه Patch کلیک کنید.
4 - اکنون نرم افزار را باز کنید همراه فایل دانلودی وارد پوشه patch شوید این بار فایل keygen را باز کنید با نام و لایسنس داده شده نرم افزار را فول کنیدو

- مسیر نصب نرم افزار کجاست ؟ روی آیکون نرم افزار در دسکتاپ کلیک راست کرده و گزینه Open filce loction را کلیک می کنید.
پسورد فایل :
کپی