آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » پلاگین نرم افزارها » دانلود نرم افزار Digital Anarchy Beauty Box Video OFX 5.0.10 نصب پلاگین زیباسازی پوست در فیلم افترافکت و پریمیر

دانلود Beauty Box برای ویندوز

Digital Anarchy Beauty Box Video نرم افزاری ساده و اتوماتیک می باشد که با آن می توانید پوست افراد را در فایل های ویدویی یک دست کنید. این اپلیکیشن به شکل خودکار تن رنگ پوست افراد را شناسایی می کندو سپس ماسکی روی آن اعمال می کند که جوش ها، و سایر مشکلات پوستی را برطرف می کند. برای کار با این برنامه تنها کاری که لازم است انجام دهید، انتخاب کردن ویدیوی دلخواه، و اعمال کردن فیلتر می باشد. پس از آن این نرم افزار به شکل خودکار ویدیوی شما را آنالیز می کند و ماسکی طبیعی روی پوست افراد قرار می دهد که پوست آن ها را زیبا می کند.

علاوه بر این چند گزینه ساده در اختیار شما قرار می گیرد که بر اساس آن ها می توانید میزان یک دست سازی را شخصی سازی کنید. این پلاگین نیازهای مختلف شما را با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا برطرف می کند. Digital Anarchy Beauty Box Video از ویدیوهای HD و 4K نیز پشتیبانی می کند. این اپلیکیشن با به کار بردن gpu سریع ترین رندر ویدیوها را برای شما به ارمغان می آورد. این نرم افزار دارای استایل های متنوعی می باشد که بسته به نیازتان می توانید بین آن ها انتخاب نمایید. این اپلیکیشن را می توانید در کنار برنامه هایی مثل after effect, premier pro, avid، final cut pro و سایر برنامه های مشابه استفاده کنید.


دانلود Digital Anarchy Beauty Box Video OFX

✅ نام نرم افزار Digital Anarchy Beauty Box Video OFX ❤️ تعداد دانلود 1781
⭐نسخه نرم افزار 5.0.10 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 7 به بالا | 64 بیتی 🔆 حجم فایل 30 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Digital Anarchy Beauty Box Video


- روتوش کردن پوست

- دارای فیلترهای مختلف

- گذاشتن ماسک طبیعی روی پوست

- سرعت بالای رندر کردن

- سازگار با اپلیکیشن های مختلف

- دارای preset های متنوع

- انجام عملیات به شکل اتوماتیک

- قابل استفاده برای عموم افراد

پسورد فایل :
کپی