آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » شبکه » ایجاد محدودیت روی فایل های اشتراک گذاری شده در شبکه با نرم افزار KakaSoft Shared Folder Protector v4.6.5

ایجاد محدودیت روی فایل های اشتراک گذاری شده در شبکه با نرم افزار KakaSoft Shared Folder Protector v4.6.5

KakaSoft Shared Folder Protector نرم افزاری مخصوص استفاده شرکت ها می باشد تا امنیت فایل های به اشتراک گذاشته شده روی LAN و دستگاه های قابل حمل ، را تامین کنید. بدین طریق شما می توانید از کپی غیر قانونی فایل های خود جلوگیری کنید تا کاربران تنها بتوانند اسناد را مرور کنند اما نتوانند آنها را کپی یا ویرایش کنند.
Shared Folder Protctor ، کنترل دسترسی به فایل های سرور را با استفاد از روش های رمزگذاری ، توسعه می دهد و ادمین های شبکه می توانند بدین طریق از آن برای تخصیص دسترسی گروه ها و افراد استفاده کنند.شرکت ها و سازمان ها با استفاده از این نرم افزار می توانند از اطلاعات دارایی ها، خریداران و همکاران به خوبی مراقبت کنند.

 

امکانات نرم افزار Shared Folder Protector :
- محافظت با رمز عبور : کاربران می توانند پوشه های رمز گذاری شده را مشاهده کنند اما نمی توانند آنها را ویرایش و یا کپی کنند و تنها مدیران هستند که اجازه دسترسی یه عملکردهای حذف ، کپی و یا ویرایش فایل ها را دارند.
- تنظیمات مجوز به چند کاربر : تنظیمات دستی مجوزها برای گروه های کاربری مختلف از امکانات ویژه Shared Folder Protctor می باشد. تنظیماتی مانند مجوز Read-Only و مجوز Write-Only از نمونه این امکانات می باشند.
- پردازش سریع آرایش ها : بعد از نصب نرم افزار روی سرور ، تمامی کاربران روی LAN می توانند به پوشه های محافظت شده شما دسترسی داشته باشند.
- پشتیبانی از دستگاه های قابل حمل : شما همچنین می توانید پوشه های روی دیسک های فلش و هارد دیسک های قابل حمل را نیز محافظت کنید.بدین طریق کاربران می توانند اسناد را مرور کنند اما نخواهند توانست که آنها را ویرایش ، کپی و یا حذف کنند.
- ثبت وقایع محافظت از اطلاعات : بررسی لایه های امنیتی انتخاب شده برای نیازهای مدیریتی ، شرکت ها.
نیازمندی های Shared Folder Protctor :
- پشتیبانی از ویندوزهای XP / Vista / 7 و نسخه های 32bit و 64bit و ویندوز 2000.
- پشتیبانی از سیستم های پرونده مختلف مانند FAT / FAT32 و NTFS.

پسورد فایل :
کپی