آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » قفل گذار » رمزگذاری بر روی پوشه ها و نرم افزارها با نرم افزار Advanced Folder Encryption 6.7.5

رمزگذاری بر روی پوشه ها و نرم افزارها با نرم افزار Advanced Folder Encryption 6.33

Advanced Folder Encryption نرم افزاری برای رمزگذاری سریع روی پوشه ها و نرم افزارهای ویندوز می باشد. این نرم افزار ابزاری برای قفل کردن پوشه ها، رمزگذاری روی آنها، مخفی کردن و محافظت از پوشه ها و فایل ها به صورت بسیار ساده و کارآمد می باشد. پاک سازی همیشگی و غیر قابل بازگشت فایل ها و پوشه ها نیز از امکانات امنیتی آن به شمار می روند.

 

امکانات نرم افزار Advanced Folder Encryption :
- رمزگذاری حرفه ای : SensiGuard از رمزگذاری AES 256bit استفاده می کند تا شما کنترل بیشتری روی فایل ها و پوشه های رمزگذاری شده داشته باشید.
- قفل کردن سریع فایل ها : دیگر امنیت اطلاعات شخصی مشکل نخواهد بود. Advanced Folder Encryption دارای امکانی برای قفل کردن سریع پوشه ها می باشد که تنها با یک کلیک راست روی فایل ها و پوشه ها قابل دسترسی است.
- قفل کردن پوشه ها برای جلوگیری از دسترسی به آنها : با قفل کردن دسترسی به پوشه ها می توانید جلوی دسترسی به فایل ها، پوشه ها، درایوها و نرم افزارها را بگیرید.

- قفل کردن پوشه ها و امنیت آنها در حالت Safe Mode : حتی در حالت Safe Mode ویندوز نیز اطلاعات شما در امنیت کامل به سر می برند.
- قفل کردن پوشه ها تنها در 2 مرحله : تنها کافیست که نرم افزار را باز کنید، پوشه مورد نظر را با Drag & Drop درون نرم افزار قرار دهید و رمزعبور دلخواه را روی آن تنظیم کنید.

- قفل کردن پوشه توسط رمزهای عبور مختلف : رمزگذاری پوشه ها توسط رمزهای مختلف از قابلیت های مهم نرم افزار است. بدین ترتیب می توانید برای هر پوشه یک رمز جدا تعریف کنید.
- مخفی سازی پوشه ها و قابلیت حذف همیشگی و غیر قابل بازگشت فایل ها از دیگر امکانات نرم افزار است.
- محافظت و قفل کردن پوشه ها و فایل ها روی تمامی درایوهای محلی و فلش مانند USB، هارد دیسک های خارجی و...

پسورد فایل :
کپی