آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » صوتی و تصویری » دانلود فیلم خوب بد جلف با کیفیت بالا

دانلود فیلم خوب ، بد ، جلف

دانلود قانونی فیلم خوب بد جلف

دانلود با سه کیفیت

 

خوب بد جلف فیلمی در ژانر کمدی به کارگردانی پیمان قاسم خانی و تهیه کنندگی محسن چگینی و عبدالله اسکندری می باشد این فیلم محصول سال 1394 است. خوب بد جلف در سی پنجمین دروره جشنواره فیلم فجر انتخاب شد و در تاریخ 27 بهمن 1395 در سینماها اکران شد. داستان فیلم خوب بد جلف از انجایی شروع میشود که مانی یک کارگردان هنری سینما از طرف تهیه کننده اش تحت فشار است که از دو بازیگر تجاری در فیلم خود به عنوان نقش اصلی استفاده نماید. اما از نظر کارگردان ها این بدترین انتخاب ممکن است اما اگر میخواهد که فیلم را بسازد باید انها را در مدت زمان خیلی کم به نقش هایشان نزدیک کند ولی این کار اسانی نخواهد بود. انها از سرگرد شادمان به عنوان کارشناس انتظامی کمک میگیرند سرگرد هم قبول میکند تا به انها کمک کند او ان ها را میبرد تا اموزش های لازم را به ان دو دهد.

بازیگران فیلم خوب بد جلفپژمان جمشیدی ، سام درخشانی ، حمید فرخ نژاد ، مانی حقیقی ، ویشگا اسایش ، بهاره رهنما ، نیوشا ضیغمی ، مهراب قاسم خانی ، سپند امیر سلیمانی ، حسین پاکدل 

دانلود فیلم خوب بد جلف

 

خوب،بد،جلف را میتوان یکی از بهترین فیلم های سی پنجمین جشنواره فیلم فجر دانست چراکه نویسنده کار با درست قرار دادن سوژه ها و اتفاقات یک فیلم خوب را خلق کرده است در این پست برای شما خوب،بد،جلف را با سه کیفیت مختلف و دانلود کاملا قانونی آماده دانلود کرده ایم ، بدون شک خرید نسخه قانونی که توسط شرکای تجاری فیلم صورت میگیرد می تواند این فرهنگ را در بین کاربران جا بیندازد که بتوانند بازیگرانن و کارگردان را به ادامه کارشان ترغیب کند.


لیست دانلود

دانلود دانلود فیلم خوب بد جلف   کیفیت 480 | کیفیت 720 | کیفیت 1080


 دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
  حجم فایل: متفاوت نسبت به کیفیت
   (4.5/5)
پسورد فایل :
کپی