آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » دانلود سریال نون خ با لینک مستقیم

دانلود سریال نون خ با لینک مستقیم

15 فروردین 1398
---
nreern
12866
134

دانلود سریال ن.خ

قسمت 15 ( آخر ) نون خ قرار گرفت

 

نون خ مجموعه تلویزیونی با محتوای طنز و خانوادگی است که با کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیروفایی ساخته شده است. با فوت نابهنگام نویسنده سریال پایتخت، ن.خ به عنوان جایگزین به نمایش در می آید. سعیدآقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، فریده سپاه منصور، علی صادقی، هومن حاج عبدالهی، نعیمه نظام دوست، سیروس میمنت، علی صالحی، پاشا جمالی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، صبا ایزدپناه، شیدا یوسفی، وحید قاضی زاهد و … بازیگرانی هستند که در این مجموعه نقش آفرینی می کنند. در سریال نون خ در 16 قسمت 50 دقیقه ای در نوروز 98 اکران می شود و می توان آن را از شبکه یک سیما مشاهده کرد.


سعید آقاخانی در کارنامه خود سریال هایی نظیر نقطه سر خط، دزد و پلیس، روز های بد، شب عید، بیمار استاندارد و ... را داراست. این مجموعه تلویزیونی قرار است در سه فصل پخش شود. مهدی فرجی تهیه کنندگی این برنامه را در دست داشته و فیلم برداری بر عهده امیر معقولی بوده است. از عوامل دیگر این سریال می توان به محمدرضا دلنوازی به عنوان دستیار تولید، مصطفی تابنده به عنوان دستیار کارگردان، پگاه ترکی طراح لباس، امین جهانی طراح صحنه، حسن مصطفوی مجری طرح اشاره کرد. بازیگران این مجموعه با لباس های محلی به نقش آفرینی می پردازند و صحنه هایی خنده دار را به نمایش می گذارند که دارای محتوای اجتماعی نیز می باشد. از آنجایی که این مجموعه به جای پایتخت می خواهد به نمایش در بیاید، انتظارات زیادی از آن می رود.


بازیگران سریال نون خ


سعیدآقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، فریده سپاه منصور، علی صادقی، هومن حاج عبدالهی، نعیمه نظام دوست، سیروس میمنت، علی صالحی، پاشا جمالی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، صبا ایزدپناه، شیدا یوسفی، وحید قاضی زاهد و …


تصاویری از سریال نون خ


دانلود سریال ن.خ  دانلود سریال ن.خ

پسورد فایل :
کپی