آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » مالتی مدیا » مبدل » دانلود و نصب Win Video Converter 2022 9.9.4.5 برنامه مبدل فرمت های ویدیویی برای کامپیوتر

دانلود Win Video Converter 2021 برای ویندوز

Win Video Converter 2021 نرم افزاری همه کاره است که با آن می توانید انواع فرمت های ویدیویی را در کمترین زمان ممکن تبدیل کنید. امکان دانلود کردن و ویرایش فیلم ها را نیز دارید. این نرم افزار قادر است بیش از 1000 فرمت ویدیویی را تبدیل کند. Win Video Converter 2021 تا 30 برابر سریع تر از سایر برنامه ها عمل می کند و هیچ افت کیفیتی مشاهده نمی کنید. این برنامه قادر به برش زدن، اضافه کردن متن و افکت، زیر نویس و بسیاری دیگر نیز به ویدیوهای شماست.

اگر به دنبال برنامه ای می گردید که تمام نیازهای شما را در زمینه تبدیل کردن فرمت های ویدیویی برطرف کند، Win Video Converter 2021 گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این نرم افزار از فرمت های دوربین های دیجیتالی، محصولات اپل، گوشی های اندرویدی و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند. با به کار گیری از فناوری gpu acceleration سرعت تبدیل فیلم ها بسیار بالا تر از ورژن های قبلی رفته است. هیچ افت کیفیتی با تبدیل کردن فرمت های ویدیویی مشاهده نخواهید کرد. این نرم افزار با انواع ورژن های ویندوز از 7 به بعد سازگار است. Win Video Converter 2021 رابط کارری دوستانه ای دارد که کار کردن با ان آسان می باشد و نیازی به تجربه قبلی در زمینه تدوین و تبدیل ویدیو ندارد.

ویژگی های نرم افزار Win Video Converter 2021 :


- تا سی برابر افزایش سرعت

- تبدیل بیش از 100 فرمت ویدیویی

- عدم افت کیفیت فیلم

- ویرایش کردن ویدیو ها

- برش زدن و اضافه کردن متن

- اضافه کردن زیرنویس به فیلم ها

- دانلود کردن ویدیو های آنلاین

- استفاده از gpu برای تبدیل ویدیوها

تصاویری از محیط نرم افزار Win Video Converter 2021 :


دانلود Win Video Converter 2021 برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی