آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » پشتیبان اطلاعات » دانلود مجموعه کامل محصولات آکرونیس جهت پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات Acronis 2k10 UltraPack 7.30.1

دانلود Acronis 2k10 UltraPack برای ویندوز

Acronis 2k10 UltraPack شامل تعداد زیادی از محصولات پاراگون، آکرونیس و .... می باشد. هدف اصلی این، آماده سازی OS HDD، ایجاد و توسعه تصاویر سیستم، بازیابی و کپی کردن داده ها است. این CD شامل DOS ها و ورژن های مختلفی از لینوکس است. از جمله محصولات موجود می توان به Acronis Disk Director 11 Home اشاره کرد که با آن می توانید به مدیریت دیسک ها بپردازید. اگر نیاز دارید که بیشترین عملکرد از دیسک خود را مشاهده کنید و امنیت آن را به شکل قابل توجهی بالا ببرید، این ابزار برای شماست. با کمک این ابزار می توانید به تغییر سایز دادن، ایجاد یا حرکت دادن یا حتی ترکیب پارتیشن های مختلف، بدون این که داده هایتان از دست برود بپردازد. Acronis True Image Echo Enterprise Server ابزاری کامل برای پشتیبان گیری و بازیابی داده ها است. Acronis Snap Deploy قادر است Disk image هایی استاندارد با تنظیمات دلخواه شما ایجاد کند. با MiniTool Partition Wizard می توانید به حذف کردن یا فرمت پارتیشن های موجود در سیستمتان بپردازید. Paragon Home Expert ابزاری جامع است که با آن می توان تقریبا تمامی مشکلات سیستم را رفع کرد.

ویژگی های نرم افزار Acronis 2k10 UltraPack


- TeraByte Image برای پشتیبان گیری از دیسک فایل سیستم

- Paragon Home Expert برای رفع مشکلات سیستمی

- Paragon Hard Disk Manager ایجاد کنترلی کامل بر روی دیسک ها

- Acronis Snap Deploy ایجاد Disk image با تنظیمات استاندارد

- MiniTool Partition Wizard مدیریت پارتیشن های مختلف

- Acronis Backup & Recovery بازیابی سرورها و لپ تاپ ها

- Acronis True Image Echo Enterprise Server برای پشتیبان گیری های مرکزی

- Acronis Disk Director Suite دانلودمنیجر و ویرایش ورودی های هارددیسک


آموزش استفاده :


بعد از استخراج فایل از حالت فشرده فایل iso بدست امده را توسط یکی از ابزارهای رایت روی دی وی دی به صوت burn iso رایت کنید و یا توسط نرم افزار rufus روی فلش بوت کنید.


تصاویری از محیط نرم افزار Acronis 2k10 UltraPack :


دانلود Acronis 2k10 UltraPack برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی