آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » دانلود درایور کامپیوتر و درایور لپ تاپ » دانلود و نصب DriversCloud 12.0.23.0 آپدیت درایورهای لپ تاپ و کامپیوتر

دانلود DriversCloud برای ویندوز

DriversCloud نرم افزاری کاربردی و پیشرفته برای مشاهده اطلاعات کامل سیستم می باشد. هم می توانید از اطلاعات سخت افزاری و هم اطلاعات نرم افزاری با خبر شوید. این اپلیکیشن قادر به نصب کردن و بروزرسانی درایورها نیز هست. با این ویژگی می توانید در زمانتان صرفه جویی کنید و به کارهای مهم تر مشغول شوید. این اپلیکیشن به شکل زنده سخت افزار سیستم شما را مورد بررسی قرار می دهد و در صورتی که با صفحه مرگ آبی رو به رو شوید، آنالیزی کامل از آن را می توانید مشاهده کنید. این نرم افزار نه تنها می تواند پیکربندی کامل سیستم شما را شناسایی کند بلکه به شما امکان استخراج این اطلاعات را به فایل های پی دی اف می دهد. می توانید این اطلاعات را به راحتی به اشتراک بگذارید.

DriversCloud تمامی پارامترهای سخت افزار های شما از ولتاژ تا دما را نشان می دهد و برای همین می توانید از مشکل های احتمالی جلوگیری کنید. این اپلیکیشن به کار افرادی که می خواهند سیستم خود را اورکلاک کنند نیز می آید با این نرم افزار می توانید پارامتر های مختلف ویندوز خود را تحت نظر داشته باشید تا در صورتی که چیزی با مشکلی رو به رو شد به سرعت مشکل آن را حل نمایید. DriversCloud حجم کمی دارد و رابط کاربری آن سرراست می باشد. از نرم افزارهای معروف آپدیت درایور به Auslogics Driver Updater و WinZip Driver Updater و Driver Talent Pro یا DriverPack Solution می توان اشاره کرد.


دانلود DriversCloud

✅ نام نرم افزارDriversCloud❤️ تعداد دانلود558
⭐نسخه نرم افزار12.0.23.0🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل23 مگابایت

ویژگی های نرم افزار DriversCloud


- رابط کارری ساده و سرراست

- مشاهده اطلاعات با جزئیات کامل

- نمایش اطلاعات سخت افزار

- نمایش جزئیات نرم افزاری

- استخراج اطلاعات در فرمت پی دی اف

- آنالیز صفحه مرگ آبی

- بررسی زنده اطلاعات سخت افزار

پسورد فایل :
کپی