آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » فایل و دیسک » دانلود نرم افزار TriSun Advanced Recent Access 9.0 برنامه نمایش فایل های اخیر برای ویندوز

دانلود TriSun Advanced Recent Access برای ویندوز

TriSun Advanced Recent Access برای مشاهده و باز کردن فایل هایی که اخیرا از آن ها استفاده کرده اید طراحی شده است. با این برنامه می توانید ویژگی جدیدترین منابعی که در دسترس دارید، مانند مکان، سایز، نوع، تاریخ اصلاح شدن، و تاریخ ساخته شدن را مشاهده نمایید. این اپلیکیشن به شکل خودکار زمان دسترسی به فایل ها را ذخیره سازی می کند و از آن می توانید به عنوان ابزار پایش استفاده کنید. این نرم افزار به شکل خودکار فایل هایی که دیگر وجود ندارند را از لیست خود حذف می کند تا درگیر فایل های بی کاربرد نشوید.

این اپلیکیشن قادر به فیلترگذاری روی فایل ها بر اساس دایرکتوری، نوع فایل و ... می باشد. به عنوان مثال می توانید تنها تصاویر، فایل های ویدویی، فایل های فشرده شده، یا ... را مشاهده کنید. برای تازه سازی لیست نشان داده شده در برنامه نیازی نیست کاری انجام دهید، این برنامه به شکل خودکار این کار را برای شما انجام می دهد. علاوه بر این ترتیب و عرض ستون ها، و ترتیب آن ها در حافظه برنامه باقی می ماند و هر تنظیماتی انجام دهید، به عنوان پیش فرض برنامه مورد استفاده قرار می گیرد. می توانید ستون هایی که نیازی به آن ها ندارید را پنهان کنید تا حجم کمتری از اطلاعات به نمایش در بیاید. TriSun Advanced Recent Access حجم کمی دارد و کار کردن با آن آسان است.

ویژگی های نرم افزار TriSun Advanced Recent Access :


- نمایش سایز، مکان، و نوع فایل ها

- پاک کردن فایل های حذف شده از لیست

- تازه سازی لیست منابع

- مخفی کردن ستون های پنهان شده

- به یاد آوردن مکان پنجره اصلی

- فیلتر گذاری روی منابع

- کم حجم و سبک

- پایش فایل ها و دایرکتوری ها

تصاویری از محیط نرم افزار TriSun Advanced Recent Access :

دانلود TriSun Advanced Recent Access برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی