آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » سخت افزار » دانلود نرم افزار HP Print and Scan Doctor 5.7.4.9 برنامه رفع مشکلات پرینتر HP و اسکنر اچ پی

دانلود Scan doctor برای ویندوز

Hp Print and Scan doctor نرم افزاری کم حجم و در عین حال کاربردی برای افرادی است که از اسکنرها یا پرینترهای شرکت HP استفاده می کنند. این اپلیکیشن به شکل رایگان ارائه شده است و می توانید آن را به راحتی بروزرسانی کنید. در صورتی که پرینتر شما دچار مشکل خاصی شده است که از آن سر در نمی آورید، بهتر است از نرم افزار هایی مشابه این اپلیکیشن برای رفع مشکل آن استفاده کنید. این اپلیکیشن به شکل خودکار سیستم شما را اسکن می کند و عیب نرم افزاری آن را پیدا و حل می کند. در صورتی که با خطای نرم افزاری مواجه شده اید، این اپلیکیشن قادر به حل آن خواهد بود. بسیاری از مشکلات مرتبط با پرینترها شامل فایروال ویندوز و ارور پرینت، ارور اتصال، درایور مشکل دار، و ... می شود. این اپلیکیشن به شکل خاص برای حل اینگونه از مشکلات طراحی شده است. حجم این برنامه به 11 مگابایت هم نمی رسد.

از اتصال پرینتر خود به شبکه مطمئن شوید. از اینترنتی پایدار استفاده کنید. سپس این اپلیکیشن را نصب کنید و روی START بزنید تا پرینتر های در دسترس را مشاهده کنید. سپس دستگاه مورد نظر خود را بین لیست نشان داده شده انتخاب کنید. اگر سیستم شما موجود نیست، طبق توضیحات مجددا تلاش کنید. در نهایت بسته به نیاز خود یکی از گزینه های FIX را انتخاب کنید و باقی کارها را به برنامه بسپارید.


دانلود HP Print and Scan Doctor

✅ نام نرم افزار HP Print and Scan Doctor ❤️ تعداد دانلود 10499
⭐نسخه نرم افزار 5.7.4.9 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 7 به بالا 🔆 حجم فایل 15 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Hp Print and Scan doctor


- حل کردن مشکلات نرم افزاری پرینترها

- سازگار با انواع ویندوزهای XP به بعد

- سرعت بالا در عیب یابی

- حل کردن انواع مشکلات مرتبط با فایروال

- کم حجم و سبک

- کاملا رایگان با امکان برزورسانی

- رابط کاربری ساده و سر راست

- پشتیبانی از انواع محصولات HP

- حل کردن خطاهای اسکنرها

تصاویری از محیط نرم افزار Hp Print and Scan doctor :

دانلود Scan doctor برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی