آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » آفیس » دانلود و نصب RecoveryTools DOCX Migrator 3.7 برنامه تبدیل ورد docx و doc به سایر فرمت ها

دانلود RecoveryTools DOCX Migrator برای ویندوز

RecoveryTools DOCX Migrator یکی از بهترین برنامه ها برای تبدیل کردن فرمت فایل ها می باشد. با این اپلیکیشن می توانید فرمت docx و doc را به سایر فرمت ها در کمترین زمان ممکن تبدیل کنید. بیش از 20 نوع فرمت پشتیبانی می شود. مکان فایل خروجی را تعیین کنید و به شکل تکی یا گروهی فایل هایتان را تبدیل نمایید. امکان ارتقا دادن ورژن های قدیمی ورد به ورژن های جدید تر آن به شکل گروهی وجود دارد. این اپلیکیشن از تمام ورژن های سیستم عامل مایکروسافت پشتیبانی می کند. عملیات تبدیل با سرعت بالایی انجام می شود.

ساختار فایل هایتان پس از عملیات تبدیل بهم نمی خورد و می توانید بهترین کیفیت ممکن را انتظار داشته باشید. اگر فردی هستید که در عملیات تبدیل فایل ها به سایر فرمت ها مشکل دارید، RecoveryTools DOCX Migrator با رابط کاربری ساده اش به کمکتان می آید و با آن می توانید به سرعت و به راحتی فایل هایتان را تبدیل کنید. دو مود مختلف برای تبدیل کردن فایل ها ارائه شده است. هیچ محدودیتی در زمینه حجم فایل هایی که تبدیل می کنید ندارید. این نرم افزار مورد تست های متعدد قرار گرفته است و کار کردن با آن آسان می باشد. از نظر امنیتی نیز در کار با این برنامه به مشکل نمی خورید و اطلاعات خصوصیتان در سیستمتان حفظ می گردد.


دانلود RecoveryTools DOCX Migrator

✅ نام نرم افزارRecoveryTools DOCX Migrator❤️ تعداد دانلود415
⭐نسخه نرم افزار3.7🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل10 مگابایت

ویژگی های نرم افزار RecoveryTools DOCX Migrator


- ذخیره فایل ها در مکان مبدا

- پشتیبانی از 20 فرمت

- تبدیل گروهی فایل ها

- سرعت بسیار بالای عملیات تبدیل

- حفظ ساختار فایل ها پس از تبدیل

- ایجاد کردن فایل های مستقل

- رابط کاربری سر راست و ساده

تصاویری از محیط نرم افزار RecoveryTools DOCX Migrator :

دانلود RecoveryTools DOCX Migrator برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی