آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » مدیریت PDF » دانلود PDF Text Deleter 1.0.1.4 برنامه حذف متن از صفحات پی دی اف

دانلود PDF Text Deleter

PDF Text Deleter به شما امکان می دهد متن تعریف شده را از یک سند PDF حذف کنید. با PDF Text Deleter، می توانید به طور دائم متن را از فایل های PDF خود به صورت انبوه حذف کنید و چندین متن یا کلمه را به طور همزمان حذف کنید، همچنین قابلیت حذف دسته ای متن در دسترس می باشد. PDF Text Deleter همچنین می تواند متن را از صفحات خاص حذف کند. برای حذف فاصله‌های بین متون و پاراگراف ها و پر کردن انها یک ابزار ایده ال می باشد.

PDF Text Deleter یک گزینه عالی برای کسانی است که با اسناد PDF برای کار درگیر هستند.همچنین می تواند یک دارایی برای کاربران روزمره باشد که می خواهند به راحتی سند خود را به هر دلیلی تغییر دهند. دانلود PDF Annotator ابزارهای عالی برای نشان گذاری پی دی اف می باشد.


دانلود PDF Text Deleter

✅ نام نرم افزارPDF Text Deleter❤️ تعداد دانلود1973
⭐نسخه نرم افزار1.0.1.4🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل51 مگابایت

چندین حالت برای انتخاب در PDF Text Deleter وجود دارد

حالت سازگار


PDF Text Deleter به طور منظم متن را از PDF در حالت سریع پردازش و حذف می کند، که می تواند اکثر اسناد PDF را مدیریت کند. با این حال، برخی از فایل های PDF دارای کدگذاری پیچیده و محتوای تعبیه شده هستند. اگر از نتیجه خروجی ناراضی هستید، می توانید حالت سازگار را فعال کنید تا دوباره امتحان کنید.

PDF Page Delete از دیگر برنامه های حذف صفحات پی دی اف می باشد.


حالت با کیفیت بالا


این حالت می تواند باعث شود که PDF Text Deleter با حذف متن در فایل های PDF صفحه به صفحه بهترین کیفیت فایل PDF را حفظ کند، اما سرعت حذف را بسیار کاهش می دهد.


رفع خودکار اندازه صفحه


برخی از فایل‌های PDF حاوی چندین صفحه با اندازه‌های مختلف صفحه هستند. گزینه Auto Fix Page Size می تواند آنها را برطرف کند.


محدوده ی صفحه


برای حذف متن از صفحات خاص می توانید این گزینه را فعال کنید. به عنوان مثال، اگر فقط می خواهید متنی را از صفحه شماره 3، 4، و 5 حذف کنید، می توانید محدوده صفحه را روی "3-5" تنظیم کنید.


فضاها


اگر فضای خالی متن حذف شده را خیلی کوچک می بینید، می توانید برای تراز درست متن، جاهای خالی اضافه کنید.


ویژگی های PDF Text Deleter


- حذف متن در چندین فایل PDF
- چندین متن را همزمان حذف کنید
- حذف دائم متن PDF
- طرح بندی PDF اصلی را حفظ کنید
- پشتیبانی از PDF های محافظت شده
- سفارشی کردن محدوده صفحه
- گزینه Match Case
- فضاهای خالی را پر کنید

پسورد فایل :
کپی