آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » برنامه نویسی » دانلود Adlice YaraEditor Premium 3.3.0.0 نرم افزار ساخت آنتی ویروس و آنتی مالوار برنامه های آنتی مالور برای ویندوز

دانلود YaraEditor برای ویندوز

Adlice YaraEditor Premium یکی از محبوب ترین برنامه های قانون نویسی ضد مالور می باشد که اعتماد بسیاری از شرکت ها را به خود جلب کرده است. با روش های مختلفی مالورها شناسایی می شوند. برخی بر اساس فایل ها و رفتار آن ها مالورها را شناسایی می کنند و برخی دیگر بر اساس بسته های اینترنتی ارسال شده. این برنامه از signature syntax و موتور قدرتمندی استفاده می کند که در آن می توانید قوانین دلخواه خود را بنویسید تا مالورها شناسایی شوند. برنامه ساده سازی شده است تا عموم کاربران آشنا بتوانند از آن استفاده کنند. در این برنامه می توانید قوانین دلخواه خود را تعریف کنید تا مالورها با توجه به آن ها شناسایی شوند.

Adlice YaraEditor Premium در صورتی که فایلی با توجه به قاعده ای که شما برای این برنامه تعیین کرده اید عمل کند، به شما هشدار داده خواهد شد. این نرم افزار سینتکس قوانین را با رنگ های مختلف نشان می دهد که کار ویرایش ان ها را به شکل قابل توجهی آسان می سازد. می توانید از کتابخانه های خارجی استفاده کنید. از drag و drop کردن اطلاعات پشتیبانی می شود. این نرم افزار یک IDE کامل در این زمینه به حساب می آید. قوانین دلخواه خود را کامپایل کنید و خطاهایتان را اصلاح کنید. قوانین خود را در مقابل رشته های مختلف ansi و unicode تست کنید و از عملکرد آن با خبر شوید. قاعده های خود را با بررسی فولدرها یا مموری مورد بررسی قرار دهید.

ویژگی های نرم افزار Adlice YaraEditor Premium :


- مناسب برای افراد حرفه ای و برنامه نویسان

- حل شدن مشکل کرش خوردن برنامه

- امکان استفاده از کتابخانه های خارجی

- تعریف قواعد دلخواه برای جلوگیری از مالورها

- نمایش کدها با رنگ های مختلف

- امکان تست کردن کد ها

- پشتیبانی از رشته های unicode

- کامپایل کردن و تست قوانین نوشته شده

تصاویری از محیط نرم افزار Adlice YaraEditor Premium :


دانلود YaraEditor برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی